9 Mars och fredag 2012!

Goddagens!!

   Hoppas ni sovit gott!
Ni kan aldrig tro vad jag ska berätta nu....
Jag har imorse varit hos tandläkaren igen, med Oosa! Förstår ni hur modig jag är??? Tack o Lov att Oosa e med annars så vet jag inte om jag hade varit så tuff..
  
   Vi pratade lite o jag satte mej i stolen..puhh, så nervös o rädd att jag blev nummer 2 nödig. O idag skulle han göra me den där vassa hackan eller skrapan.. Hjääälp va läskit det var, han fick återigen säga åt mej att andas, men jag klarade d..Gjorde inte så ont som jag kom ihåg eller trodde.
Sen putsade han tänderna. Och sen mina vänner och Pappi,, hör och häpna, jag har tagit beslutet att han ska få fixa min framtand! Ska få en porslinstand som e fin som dom andra tänderna o inte så gul!! 
   Men hjälp vad mycket pengar..4500 kr. Men i mitt hjärta och själ är det värt det!

   Är jag inte tuff o duktig så säg;) Jihooo va jag känner mej stolt!

Nu ska jag göra mej klar för snart kommer min Gullfia och hämtar mej!!
Stackars min lilla Oosa som får vara ensam:( O sjuk dessutom:( Tur att han har vår hårige lilla son!

Puss o Kram till Er!
Sviiiischhhh upp mot Storstan!
 

Kommentarer
Postat av: fastern

Åh ikväll bor ni hos mej o Krille.

2012-03-09 @ 19:12:15
Postat av: Pernilla

Åååååååååååååååååååååå så modigt herre gud! Ang tandis vet jag exakt hur de e ,,,,totalt livrädd e jag ;/ dU VA SÅ MODIG NU 3> KRAM

2012-03-10 @ 08:25:47
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Lene

Bra jobbat!

2012-03-12 @ 11:00:21
URL: http://navysfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0