Helgen som var.....

Min änglaTuss och jag begav oss i fredags vid lunchtid upp till STHLM! I födelsedagspresent fick jag av henne att gå på.... DIRTY DANCING på Chinateatern! 
   Väl uppe på kvällskvisten så begav vi oss hem till kära fastern o Krille för dom var så goa och lät oss bo där!!! Sååå mysigt. Vi pratade och fixade oss o så, sen körde min Pappi in oss! Det sku bli sååå roligt!

   Tror inte ni kan förstå hur bra det var! Varenda hårstrå på vår kropp hade ståfräs!! Vilken kväll alltså! Fantastiskt kan jag tala om<3 Tack Tuss!

   Kvällen avslutades på Mäckan, hahah!! Pappi hämtade oss. Hem ti Fastern, pratade lite, gjorde oss sängklara, somnade o snarkade i kapp;)

   På lördagmorgonen så åt vi frukost med F&K och kurrelin LLlouuu! Mysigt att få träffa henne me det var så länge sen<3 Dom begav sej sen till landet och Tuss o jag gjorde i ordning oss för att träffa hennes vän S och S:bror A! Tog oss in till Skanstull, gick först på ALKO;) o köpte oss lite gott, sen knallade vi runt både här och där på söder men stannade tillslut på ett cafe som hette String!  Trevligt! Fikade, åt o pratade och hade en mycket trevlig stund. Sen knallade vi runt i lite olika butiker därikring. Vid 16 begav vi oss mot Tyresö igen, stannade i centrum o mötte upp Josefine o miniprinsen Marlon! Mös lite och sen hem!

   Satte oss en liten stund i soffan o vilade lite innan vi började med maten. Sen kom Josse, vi gjorde oss i ordning, tog sen bilen och begav oss mot Finneboda till LillKarlsson där även Jenny väntade på oss. Vi sku ju ha lite Melloparty! LillKarlsson hade mysat till det med masor me ljus, gott att smaska på till rödvinet etc!

   En fantastisk kväll med så mycket skratt att tårar spruta, mage axlar o nacke värkte av allt skratt! Jisses, det var sjukt länge sen vi skrattade o hade så roligt! Jesus!! Det var som det var förr! Underbart kan jag säga!<3<3<3<3

   Åkte därifrån runt 02, körde hem Jenny och sen hem ti Tyresö! Tror vi kom isäng efter kl 04!

   Söndagen, efter 4 timmars sömn, åt Tuss o jag, fixade oss, packade och begav oss sen till Pingstkyrkan där Pappi skulle sjunga me gospelkören! Mycket trevligt men ajjjj så känsligt det blev där ett tag, herrejösses d gick inte att sluta gråta. Sången dom sjöng var så fantastiskt bra, tankar flög runt, tårarna  bara forsade, tittade på Tuss o samma sak för henne, tittar på Pappi o han gråter me så att han knappt kan sjunga, vet inte riktigt varför men det bara b lev så. Men duktiga är dom kan jag tala om!

   Vid strax innan 13 kom vi iväg, den långa vägen mot Växjö igen! Hade en riktigt mysig resa hem med massor med prat o mys;)

Tack älskade Tuss! Tack mina systrar o Lillkarlsson! Tack Faster o K! Tack Pappi!
En helg att minnas kan jag tala om!!<3<3<3


                           

Puss o Kram o Gonatt<3






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag blir glad över att läsa hur kul du haft :)

2012-03-15 @ 05:54:48
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Lene

Det låter som att du haft en fantastisk helg, härligt!

2012-03-15 @ 09:39:02
URL: http://navysfamilj.blogspot.com
Postat av: fastern

Det vaar roligt att du och "Tuss" var hos oss.

Kramar Fastern

2012-03-15 @ 19:49:40
Postat av: Jenny

Det var jääääteroligt i lördags, verkligen en lördag i sann systerstyle ;-) puss i massor till er bästaste i Väsksjö

2012-03-16 @ 06:38:42
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0