Söndag 4 Mars 2012!

Svårt att vakna imorse,,trött som 10 hela karlar. Oosa tittade på Vasaloppet och jag sov lite till. Klockan 10 upp, åt frukost och fixade mej. Vid 12 tiden begav vi oss till Östregård loppis Oosa och jag! Det var mycket folk, så det gick inte att komma fram överallt men, jag grabbade åt mej ett par fina saker! Gjorde av med hela 35 kr;)

   Därefter till Ragnar i Ivanka. Pratade en stund och beställde sen pizza alla fyra. Gott! Legat o läst massa skoj pysseltidningar medan Oosa håller på och installerar nåt ti tv:n åt Pappa Ragnar. 
  
   Sen bär det av hemåt. Egentlien skulle en massa behövas göra hemma men är fullkomligt slut känner jag..:(

Hur har Er helg varit??
Puss o Kram från mej





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Helt kanon.....min kompis Jennie m familj kom igår & iag kom en en annan kompis på besök, båda 2 har jag inte träffat på länge.

LYX! Plocka dessutom fram min cykel :0)

2012-03-04 @ 18:43:01
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Jag själv;)

Åhhh vad det lät mysit Nillan;) Va rolit!!

Hoppas du får fortsätta ha cykeln framme, dom har ju sagt att det kommer mer snö:( Men men bakslag kommer väl alltid!

Puss o kram och ha en mysig dag på jobbet!

2012-03-04 @ 23:49:01
Postat av: Jenny

Låter som en skön söndag syster!

Även här var det skönt även fast jag är sjuk... Är hemma idag och kurar litegranna. Så länge febern bråkar vill de på jobbet att man håller sig borta.



Vi kan ringas senare idag <3 Älskar!

2012-03-05 @ 09:43:37
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Jessan!

Jag hoppas du blir bättre snart Systra Mi<3 Men du blir hemma imon me för du har haft feber idag måndag d vet ja så det så!!

Puss o älskar

Postat av: Pysse

Härlig helg!!

Fast jag sa till Karim i fredags att jag ville komma bort å längtade efter er....

Hade det inte varit för B hade vi satt oss i bilen direkt!!

<3<3<3<3

2012-03-05 @ 19:29:06
URL: http://viktigastelivet.blogg.se/
Postat av: Jag själv;)

Hej min Pyss<3

Åhh jaa det hade varit underbart med ett sånt där överraskningsbesök du vet...saknar Er oxå sådär galet mycket<3 Ni får sova i övernattningslägenheten helt enkelt<3 Puss

2012-03-05 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0