Jul i Kantlax!! (Del 2)

Veet att jag inte är snabb, men vi har just fått en ny dator och Oscar har hållt på med installation etc etc, så jag har inte velat lägga mej i eller störa;) Meeeeen.... nu är jag här iallafall,,antar att ni väntat;)
   Vart var jag nånstans då när jag slutade??
Joo, på fredagsnatten så kom min Mamma och Ingvar och Mommo
   Såå härligt att få träffa dem igen, saknat allihop så otroligt mycket!
Vad har vi gjort då? Mest mysat och umgåtts!
Vi blev bjudna på Glöggfest uppe hos Maria och hennes mamma Margarethaen kväll också! Så jättemysigt Vi satt och pratade & skrattade i timtal verkligen!
TACK Maria och Margaretha för en underbar kväll från Bygdén, Wallinder, Lindberg ochJohansson!!

   Mer påhitt då?;) Mamma jag och Mommo tog en rätt lång och skön promenad en dag, mot Klintberget (man svänger in vid Erik Spåras hus ni vet Bruscherr;) )
Vi skulle på jakt efter granris;)Vi hängde o klängde i granarna där ,,hhahaha tur att ingen såg oss;) Riktigt skön promenad var det, lugnt och stilla, flingor som kom singlande, fågelkvitter, prat och minnen, skratt och fin natur..
   Mamma här har du de bilderna på husen , Wahlströms va,som du ville visa för Ingvar.. och ett till.. 
   Som sagt det gick ju ut på att få tag i granris som vi skulle ha att smycka med tillsammans med marschallerna och så här blev det iallafall..
   Var på lite besök hos Jan Jannica Lillandäs och Milasessan också! ALLID lika mysigt och fullt med bus och skratt! Puss på Er!!!!

   På självaste Julafton så for vi Mamma , Mommo och jag till Munsäl Kyrkogård för att tända ljus för våra nära och kära! Sen gick vi även in i kyrkan och det var första gången i mitt liv som jag varit inne i den! Riktigt stor alltså, nog den största jag sett! Väldigt kal på väggarna men fin!
Nähä gott folk,,detta var del 2!! Nu har damen inte ork att sitta här längre! Men håll ut! Jag är snart tillbaks med del 3!
Vill också önska Er alla En God Fortsättning på 2008!!!!!
PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MEJ TILL ER!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad roligt med en massa bilder! Ni har hunnit med mycket under er vecka tä heim! =) Puss puss

2008-01-02 @ 22:08:09
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Bruschann

Åh äntligen får jag se mer men hallååååå.. Vill ju se bilder från stugan ju! Hur ni pyntat å så :-) Puss love you

2008-01-03 @ 10:14:20
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0