26 April!

Som jag berättade i det förra inlägget så har vi idag haft en UNDERBAAAAAAR dag! Så tokigt varmt, och till o med vindarna var varma! Har idag sopat ur garaget! Dra mej baklänges vad dammigt , sandigt och smutsigt det var! Tror jag är dammskadad för 2 år framåt!! Snöt mej när jag kom in och det var kolsvart kan jag tala om! Ungefär som när vi hade varit i Hultsfred ett år, då snöt jag svart o brunt i 2 veckor efteråt!! HAahhahah!!! Men som ni förstår så var detta behövligt!
   Oosa tvättade och putsade hojen samtidigt! Han hade en arbetsledare vid sin sida oxå, vid namn Melvin;) Hojen blev iallafall fin!!! Sen så skulle vi brassa igång den så den fick stå o dundra en stund, jahadu,,tvärdöd! Så nu måste vi ragga tag på en laddare så vi kan ladda upp batteriet! TYFUS!!!!
   Därefter tog vi en liten sväng ut till Fällorna och hälsade på våra go vänner! Babblade och drack lite kaffe (jajamänn, jag me, ahhh ser ni ja börjar bli vuxen!) Men d e inte så gott!;)
   Sen har tiden bara flutit på, varit hemma o bara varit egentligen! Eller jag har ju pysslat såklart!!;)

  Ojsan, jaja orkar inte ta bort! Oosa och jag grillade igår! Fantastiskt gott!

 Grillmästaren!

                     

Puss på Er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill ha bacoooon! xD

2009-04-27 @ 16:27:19
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Vilka härliga bilder! Såååå himla gott att grillsäsongen har kommit igång igen. Älskar att grilla! Fast jag tycker faktiskt att ni kan komma hit och tvätta min bil också, både in- och utvändigt. Den är så skitig så man kunde tro att den är en traktor, hahahahaha! Den stora bilden på blommorna var helt kanonfin! Ja, det var jättekul att prata igår, det får vi göra om! ;) Ha det så gott gumman min! Massa pussar och kramar

2009-04-27 @ 16:53:19
URL: http://annsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0