24-25 Januari!

Nu orkar ja inte längre gå i ordning för det är en hel del och ligger ju efter så ja bara kör på även om d hoppar lite i datumen!;)

   Den 24:e Januari så startade vi här från Slottsbro! Jag fick i födelsedagspresent en natt på Hilton i Malmö av Oosa!
Så när vi packat allt o jag kommer ut i garaget o jag öppnar så står inte där en Peugeot 407, utan ett monster till BMW som vi fått låna av Pappa Ragnar;) Oosa sa att ska man bo på Hilton så måste man oxå åka fint!! Hhihihihi!
Vi brassade iväg! Jag var faktiskt vaken nästan hela vägen! Väl framme och en fantastisk service inne i detta glashotell så åkte vi upp till vårt rum på 12 våningen! Jösses så tjusigt det var! Rosor på kudden o grejjer! Vi gick nästan på en gång ut på stan för att se om vi kunde hitta nåt  fint på rean på våra presentkort vi fick i julklapp! Åhh jag bara älskar Malmö alltså! Underbar stad verkligen! Vi strosa, shoppa o mös i det kalla. Sen när shopping var klart gick vi till Lilla Torg och satte oss på en pub o satt alltså ute o drack en varsin öl med filtar och stora lampor som eldades! Underbart o varmt o gott! Mitt i vintern satt vi ute liksom!! Hhihih!
   Sen tillbaks till hotellet och när vi kom tillbaks till rummet stod champagne ochoklad och väntade på oss! Vilken LYX!!
Vi skålade med champagne o åt gott sen vila vi ett bra tag, tog en dusch och fixade oss och gick ner på hotellet för att äta! Det var sååå mysigt och så gott alltså! Tog en drink o satt o prata tills vi var trötta o gick sen upp på rummet! Innan vi la oss så skulle vi fylla i en lapp o hänga ut på dörren där vi talade om vad vi ville ha för frukost upp på rummet nästkommande morgon!! Vilken frukost sen! Har aldrig ätit på rummet förr, o man tänkte oj,,hur ska d bli för hotellfrukostar e ju det bästa som finns o man äter ju faktiskt med ögat men detta var precis lika bra alltså!
   En underbar helg måste jag säga! TACK SÅ MYCKET MIN ÄLSKADE PRINS! Detta var fantastiskt! Kan jag verkligen rekommendera Er alla! Fantastisk service o fina rum o bra mat!

.......................................................................

PUSSAR O KRAMAR OCH TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0