26 Februari PUMAN 30 ÅR!!!

Torsdan den 26 var jag bjuden på 30 års kalas till Harrys nere i stan för att fira PUMAN.!!!
Det börjades med mingel o så, därefter bjöds det på Hamburgertallrik som var gudomlig!!! Lite gott att dricka o äta, babbel o mys så var klockan redan 21 och det var dax för MUSIC-QUIZ!! Hela Harrys tävlade och det var så sjukt roligt! Det var totalt 26 frågor och vår grupp hade 23;) Rätt duktiga!!!
Sen var det dans och ett band vid namn STRAYDAWGZ spelade!! Jag hade ett flin upp till öronen hela kvällen tror jag! Dom var så gaaaaalet grymma att spela o sjunga alltså! Puman, hedersgästen, sjöng oxå! Där kan man snacka GRYM oxå!! GO KATTA ,,GO KATTA!!
   När det var som roligast var jag tvungen att gå för att sista bussen hem gick:( Hade verkligen kunnat vara ute hela natten så kul hade jag!
TACK PUMAN FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!!

                        

TACK IGEN OCH PUSSAR I 165456 TILL DEJ PUMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0