3 Maj...

Vi hämtade Hermans medicin imorse och kom hem, skulle ge detta, en spruta som sku in i munnen o fyras av..Usch det var nog det värsta jag har varit med om:( Först tvinga upp en liten mun som han har så ont i och sen dessutom spruta in nåt, fy fasen, han skrek och hade så ont att mitt o oosas hjärta höll på att gå itu.. men tillslut gick det.
Vi åkte ut till Lammhult en stund o på så sätt fick han lite lugn med.
När jag kom hem igen så hade han fotfarande inte ätit och det verkade som att han hade mer ont än nånsin, så med tårar rinnandes så ringde jag till sjukhuset igen och förklarade att han inte ätit o druckit och att så här kan inte Nisse ha det så sa hon att kom in ikväll så opererar vi honom nu istället för på fredag...
   In med honom vid 18, lämnade motvilligt ifrån mej honom även om jag vet att han är i goda händer! Charlotte var med mej om tur va! Tack för det Charlie och även tack Mamma Anette som körde mej igår!
   Vid 20,30 ringde dom o sa att vi kunde hämta honom. 4tänder blev utdragna, mycket tung narkos så han var och är väldigt borta och med mer medicin så ska allt nu förhoppningsvis gå bra! Nu ligger han på en mysig plats vi gjort inne på toaletten och sover. Jaa vilken helg denna lilla grabb har haft stackars lilla Nisse:(

Men han tackar för allt stöd och all Er omtanke det gör honom snart frisk igen.!! Pussar i massor från honom till Er och även från hans mamma o pappa!




Kommentarer
Postat av: Anna P

Stackars stackars Herman.. Hoppas allt blir bra.

Puss

2009-05-04 @ 10:26:32
URL: http://xander.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackars lilla Herman. Hoppas han snart piggnar till och bli sitt rätta jag igen.

Kram till er!

2009-05-04 @ 10:34:53
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Ewa och mopsen Bosse

Hej Jessica och Herman ! Vi skickar tröstkramar i massor till både dig och Herman. Det finns inget värre än när de små 4-benta bebisarna blir sjuka...Hoppas att Herman slipper värken nu och börjar äta och dricka igen. Vi ser fram emot att snart få se blider på en frisk, återställd och glad katt, igen. Kramar från Ewa och mopsen Bosse !

2009-05-04 @ 14:54:49
URL: http://www.mopsenbosse.se
Postat av: Jenny

Awww, stackare! ='(

2009-05-04 @ 15:00:59
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Lejoninnan

Nej, int min favoritfrass...:( Hoppas han blir bra snart. Sköt om er!!

2009-05-04 @ 20:19:33
Postat av: Charlotte

Lilla gubbsen, hur har det gått nu? Fick han i sig tonfisken eller några droppar vatten igår, under natten eller idag? Fjoff! Där skickade jag över en liten gosig kram till er! Charlotte

2009-05-05 @ 15:40:39
Postat av: Ann-Sofie

Lille Hejman gubben! Stackars liten. Hoppas att han har piggnat till nu och att han börja äta igen, trots att han har blivit av med flera tänder. Huvudsaken han blir frisk, lilla pälsprinsen!



Tack så jättemycket, för det kanonfina kortet jag fick igår! Det var så himla fint och jag blev jätteglad! Du är så duktig på att pyssla med sånt! Jag är så glad att du är min vän också! Puss och kram till dig!

2009-05-06 @ 21:38:19
URL: http://annsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0