Några timmar i Fasters lekpark med EddiePrinsen!

Jag gick och hämtade lillgrabben på dagis och viiilket välkomnande jag fick!! -Mooooosteeee.. skriks det bara och kastar sej i famnen på mej! Hhihihi så härligt! Vi tog vagn o så gick vi till centrum först, tänkte att jag skulle hitta ett par skor till grabben i o med att han har lika härlig fotsvett som sin moster!;) Efter lite lek i skoaffären , där jag för övrigt inte hittade några skor så gick vi in på HM! Där hittade jag billiga byxor , skor o en tröjja! Hahahha jag sa till Eddie att..-Sitt kvar här i vagnen så ska ja bara gå o kolla om ja hittar nån tröjja! Mmm sa han osså gick jag! Efter några minuter så ekar en liten röst i hela HM..- Moooooooooooooooooosssssteeeeeeeeeeeeeee!! HAahhah tror hela butiken skrattade! Nåväl, klara där inne så gick vi hem till Moffa först för att fylla på magen lite och därefter så gick vi till Fasters lekpark i andra Öringe för att leka en stund! Riktigt mysiga timmar kan man säga!
PUSS TI MOSTERS PRINS!

.........................................................

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbara bilder på en prins som är galet saknad av hans andra moster! Puss på både dig å Eddie

2008-09-24 @ 20:30:59
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Gullfia

Vilka härliga bilder du har lyckats få denna helgen....

fina goa ungar!!!

puss å kram

2008-09-25 @ 08:28:19
Postat av: Lullsa

Jag säger bara andra Öringe...andra Öringe...?! Jessa, Jessa...himlar med ögonen ;O) Söta bilder också...



Kraaaaamen

2008-10-02 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0