Lyckligaste Mostern?;)

Igår (fredag) så vaknade jag runt 05 och hade sån sjuk mensvärk, kom verkligen från alla håll så jag bodde på toan, stannade tyvärr hemma från mitt underbara jobb, kan inte göra annat tyvärr.. Hela dagen, eller ja 3 dagar e helt förstörda av denna förbannade värk varje månad:( 
   På eftermiddagen så kom posten när jag låg o sov på soffan, vaknade av det men tänkte äh, orkar inte gå o titta, men sen kände ja att jooo, måste nog!
   Förstå min lycka när jag där hittar ett brev, och det står adresserat till Moster Jessa! Öppnar det och min lycka, och tårar är total!

Se bara..




Herregud va lycklig jag blev! Är hon inte sååå duktig min lilla Sessa??
   Stoltaste Mostern i Sverige sku jag säga! Har även en duktig Syson vet jag som då o då skicar lite teckningar o det vackraste julkortet förra året;)
Älskar Er mina små korvar!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

STACKARS dig.....fyyy..jag vet exakt vad du pratar om. Hade ju så innan 1 barnet. Fy f*n ...va alltid hemma 2-3 dagar/månad från jobbet, med värk som du skriver, blandat med toabesök & migrän....fy så fruktasvärt. E så orolig nu att min dotter kommer ärva detta då både jag, mamma å min mormor haft det så ;(. KRAM!!

2011-02-05 @ 21:45:23
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi finaste och hennes allra första brev :-)

PUSS

2011-02-07 @ 19:39:44
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0