Bröllopshelg i STHLM 7 Juli 2012

Min goaste OvveVoove och Toni hade bestämt sej..för att gifta sej! Fantastiskt!!

   Jag pratade någon vecka innan vi nu skulle åka upp, med min kära släkting och hans fru, om det sk  ulle kunna gå för sej om vi fick bo hos dom? Inga problem över huvudtaget! I och med att bröllopet skulle infinna sej på Skeppsholmen så kände vi att det sku vara så smidigt att bo inne i stan!

   Nåväl.. Oosa o jag tog tåget hem till Sthlm, där Fisen kom o mötte upp oss och körde oss till Söder! De tråkga var att släktingarna skulle ut på sjön under helgen så de va inte hemma, men ojjj så lyxigt vi hade det! Deras lägenhet är bland den finaste o vackraste lägenhet jag nånsin sett o där sku vi få bo själva liksom..snacka om LYXWEEKEND!

   Vi åt på Därmed Pasta o mös hela kvällen framför tv.n!

   Morgonen därpå kilade jag 10 meter från porten o köpte nybakt bröd till frukosten, det kallar jag LYX på hhög nivå!
Sen tog vi oss en prommis på stekheta söder och därefter var det dax att göra oss bröllopsfina!

   Vi mötte upp Goovänner och åkte gemensamt till Skeppis!

Jaa det var nog en av de härligaste o trevliga vigslar jag varit på! Såå vackra var dom vill jag lova!

   Efter vigel så gick vi gemensamt hela gänget till festlokalen! Vilket läckert ställe!
Jaa sen följdes kvällen av pussar, fantastiska tal, galet god mat, lycka , kärlek och skålande och slutligen dans!

VILKET BRÖLLOP OCH VILKEN FEST! Woooow är det enda ordet jag kommer på altså! Tack ska Ni ha och All Lycka FörAlltid!


                                               


Som Ni redan förstått så sa båda JA!

Tack för en oförglömlig kväll Suz o Toni och snart syns vi igen!!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Suzanne aka Ove Vovve

Vad fint skrivet av dig och fina bilder!;)

Tack själva för att ni ville och kunde komma till vårt bröllop!;)

Det var såååå himla kul att träffa er igen!



Vi ses på kryssningen;)

Puss och kram

2012-08-21 @ 23:52:24
Postat av: Joss

Men nu vill jag gå på bröllop nu får ni gifta er :))

2012-08-22 @ 05:36:34
URL: http://Tornrosbuske.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0