10 Februari och redan fredagkväll!

Såja,, då var det sista kunden klar!
Pratat ett par ord med både Mammi, Pappi o Mommo idag;) Oosa är iväg och tränar så det är bara BosseBus o jag hemma för tillfället!

   Såå jag fortsätter väl lite till!



Jäär ha vi ståuurfiskarn! Hihiii Oosa o Mommo gick ner ti hamnen en dag o jag vet inte hur mycket fisk de drog upp men dom var där så länge att jag hann komma ner 3 gånger för att tala om att maten var klar!! Hhahahh!







Enkelhet i all ära! Vi hade ju inget varmvatten i huset så man värmde upp vatten och tvättade sej o håret ute på gårn;) Så här såg det ut vissa dagar! HIhihii. Jag är en väldigt bra hårtvätterska!







Jäär e vi i Vexäl vi Stig o Solveigas villon! Vi avverkade en hel del mat och dricka, skratt och mys kan ja säga! Som vi alltid genom alla år har gjort! Puss ti Er







Detta var en underbar dag i FamiljenFrennberganda! Åkte ut med båten ut i skärgårn, badade, solade lite och hade så kul! Denna bild är så härligt avslappnad o mitt i allt sitter Jenny me kikaren! HIHIHI!







Detta var ett par år sedan när Jenny med familj kom ner och hälsade på! Jag satt o gjorde Jenny fin o så i salongen, när Tåva tyckte att jag vill ju faktiskt oxå göra det, så hon lånade pappa Johan! Å ni ser ju hur hiiiimlans tjusig han blev! Hahahahh gullungen alltså!







Coolingen Eddie! Härliga unge!







Denna dag / kväll för ett par år sedan var vi hemma hon min syster Jenny. Tåva hade precis lärt sej fota! Alltså vi skratta så det var inte klokt! Sötaste lilla Sessa, kan man säga annat????


Nu ska ja pyssla lite till!
Vad hittar ni på en fredagkväll som denna??

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Minns sommaren på Kantlax med min å din mommo,,,tvättandet av håret på gräsmattan :) Tider det!!!!

2012-02-11 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0