16 Februari 2012!

Gokväll kära vänner;)

Har ni haft en bra torsdag?
Det har jag! Började jobba klockan 8 och slutade 17! En mycket bra dag på jobbet sm alltid faktiskt:) Älskar mitt jobb och hoppas att jag så snart jag förhoppningsvis kommer in på min utbildning får börja jobba igen!

   Efter jobbet kom Oosa och hämtade mej och vi tog en sväng ti Samarkand för att handla nya vinterskor, IGEN, dolm andra höll inte länge kan man säga, viist var det ingen kvalitet alls men ändå!
Hittade ett par sköna, liknande, liiite för stora som vanligt, men bättre passande med en tjock vintersula! Så nu kan jag vara ute och leka i snön igen;)

   Därefter vid hemkomst åt jag lite te och smörgås och har sen suttit med mina nageljävlar! Är så ttrött på dom..bara går sönder o sönder med alla dessa hormoner i min kropp alltså, så tippar åkte på idag! Ett helsike att göa på sej själv och även sjukt tråkigt!

Nu sitter vi och tittar på Revenge, såklart!!!
Återkommer senare tror jag men om inte.. Godnatt o sov gott!!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch ja sonens vinterskor från intersport a´1000 kr höll inte allls, ca 2 månader så e sulan trasig.....man tycker ju att intersport ska ha liiiite bättre grejjer å de priset borde skorna hålla en säsong iaf. Fast å andra sidan e de 2 gången jag köper nåt vinterplagg på intersport UTAN att de håller...sist va de en jacka å dottern ;( Usch....bojkotta kanske?

2012-02-17 @ 05:55:17
URL: http://nillansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0