Mer lycka åt folket;)

Slänger in ett par lyckobilder till när jag ändå är på gång här på datorn;)



En utekväll för ett par år sen här i Växjö som var riiiiktigt kul! Min goa vän Annso var på besök! Vi och min lilla Tuss med många fler var på Grace!








Hihiii, denna underbara sommardag var vi i Lammhult! Oosas syster med familj var och hälsade på. Vi snodde med oss vår guddotter och hennes lillebror på en promenad och stötte på ett par vänner o deras hund! Oosa sa till honom att "Sitt" varpå lilla Lydia genast sätter sej ner på trottoaren! Tror vi höll på att skratta ihjäl oss! Sötunge!








Samma ljuvliga dag, med lillebror i famnen;) Så mysigt att få ha en sån liten i famnen<3








Hihiiii här har ni vår lille Bossebus där han faktiskt e liten på riktigt! Kan inte förstå att han på riktigt varit såå liten! Vår lilla bebis<3


Så gott folk, nu måste jag nog sova!

Puss och Gonatt till Er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag hoppas så att du ska få hålla en alldeles egen liten, en dag....beträffande Bosse, har jag en sån liten hemma vet du ju.....kan säga...de e så mysigt :) HON!!! sover på min huvudkudde varje natt.....:)

2012-02-22 @ 05:52:11
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Fastern

Jessan <3<3<3. Fick du nåt med posten som passade?

Fstern

2012-02-22 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0