Morron på Er Fredag 24 Februari<3

Ligger här i sängen, halsont o snorig, med min bättre hälft tungt andandes bredvid mej som oxå är dålig, magont som 17. Förlåt har min andra håriga hälft här oxå, han tittade just lite surt på sin mamma o menade att glöm inte mej minsann, så båda mina karlar här! Gick upp tidigt och fixade frukost till oss, te och smörgås som vi åt i sängen.

   Skall jobba ikväll och hela helgen Ska bli riktigt kul faktiskt så jag hoppas att jag inte blir värre eller så för har längtat efter att få vara lite meningsfull!

   Jaha, som sagt det är fredag idag, vilket ni andra tycker är skönt kan jag tro, ledigt o sånt;) Ska ni hitta på då?
Vädret är ju inte lika vackert idag som igår kan man säga.. För det går ju inte att få sol två dagar i rad, inte i denna delen av Sverige iallafall;)

Nu tror jag att det blir lite lyckorusbilder! Det blir väl bra va!!




Detta var för ett par år sen i Götet! Vi var och hälsade på M. En helt fantastisk helg med massor av tokigheter, utgång, dans o skoj!







Hihiii här fick jag sitta och mysa med lilla W när vi var i Lammhult på en sån där mysig grillkväll vi brukar ha tillsammans me goo vänner;)








Detta är oxå i Lammelt för nåt år sedan, minns inte just pricken precis om det var jul eller nåt annat men det kan kvitta, Lydia och jag hade så roligt när vi satt i köket o ritade tillsammans! Hon fick mej o skratta så det var inte klokt!!







Älskar denna bilden! Dom e så fina alla 3! Vi var ute i Gyslätt denna helg o mysade, för dessa karlar skulle på 20 års jubileum med gamla klassen!







Denna bild från 2003 när jag fick besök av min GolliAnnso<3 Det var riktigt kul! Åhh, ser den gamla färgen vi hade då,,vilken tur att vi målade om hihihi!!


Nu  e jag lite trött i både armar o ögon så detta får räcka för nu!

Puss o kram till er från mej!




Kommentarer
Postat av: Lene

Usch,era stackare, hoppas att ni kryar på er snabbt!



I kväll ska vi åka ner till våra uppfödarkompisar i Skåne. De har 12 st 5-veckorsvalpar som vi ska gosa en hel massa med. Och imorgon ska vi till Ikea och köpa golv för självklart säljs det golv vi vill ha endast på Ikea i Helsingborg... Suck!



Ha en toppenhelg! Kraaaaaam

2012-02-24 @ 11:09:36
URL: http://navysfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0