Torsdag kväll den 9 Februari.

Nu har jag varit iväg och lämnat filmer vi hyrde för en vecka sedan, skickat iväg 2 stora brev, fyllt en kyckling med Oosa, placerat i Vår Underbara julklapp LERGRYTAN!
Väntar på den spännande serien REVENGE så jag tar och bloggar lite till;)

   Jag fortsätter på temat som jag påbörjade tidigare idag som jag tyckte att ni oxå skulle göra, plocka fram foton som gör er glada, lyckliga, leende, minnas mm!

Vassegoa!



Detta var en fantastiskt rolig kväll hemma hos Josefine..Lite goo dricka, dans och trams och gott humör så hade vi en sådan kväll som bara vi tre kan ha!!!
Älskar er mina systrar!





Min fina fina Tuss och jag hemma på Hovshaga i väntan på en underbar konsert i Tipshallen...KENT! Fantastiskt bra konsert, som alltid! Dom e bäst alltså! Fantastiska Live kan man lugnt säga!





Hihihi,,här var en Påsk för några år sen som jag firade hos Älskade Faster och Chrille tillsammans med mina kusiner och deras barn! Fantastiskt underbar dag o galet mycket skratt! Denna lilla herre är nog mästare på miner och får mej att skratta så jag gråter!! Se bara;)


Så that´s all for now folks!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0