Gokväll På Er alla, 23 Maj 2012

Jag vill börja med att TACKA från djupet av mitt hjärta för alla era vackra, värmande och otroligt fina kommentarer och tankar. Ni är såå underbara allihop och det hjälper väldigt mycket när man hamnar i sådan sorg som jag/ vi hamnar i.

   Nu mår jag och vi mycket bättre igen. Det är viktigt att man sörjer, är arg och lessen men sedan måste man upp till ytan igen och kämpa vidare!

   Jag tänkte inte bli så lång idag och jag kommer att återkomma snart igen för jag har en hel del att visa o berätta, men nu måste jag bara berätta något som nästan fick mej till tårar, fast lycklia sådana!!

   Josefine, min minsta syster ringde här ikväll när hon och Eddie, hennes igår 6 år fyllda son, var på väg hem från BMX träningen. Dom hade suttit och pratat om lite olika saker som MLI<3 i rosa himlen om att alla inte kan få barn och ja lite allt möjligt o så, jag kan inte berätta riktigt men ungefär så här...
   Josse hade ju sagt då att MosteJessa o Morbror Oosa försöker ju men har inga barn och då hade Edd sagt: -Jo det har dom ju... Josse sa: Menar du Bosse då? -Nä säger Edd lite stött varpå Josse säger - Men va menar du då Eddie? -Dom har visst barn mamma, dom har ju mej!!!

   Kan man bli annat än tårögd?? Älskade fina Eddie vår kille för alltid!<3<3<3


Puss och Gonatt önskar jag Er och håll ut jag är snart tillbaka till Er och mitt vanliga jag igen;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2012-05-24 @ 06:51:17
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Hanna O H

Herregud!! Underbara unge <3 mina tårar sprutar....

2012-05-24 @ 10:08:32
Postat av: Lene

Vilken härlig unge! Kram!!!

2012-05-25 @ 10:05:35
URL: http://navysfamilj.blogspot.com
Postat av: Fastern

Jaha. nu fick jag också tårar. Undebar Eddie. Puss

2012-05-27 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0