13 December, torsdag och min dag;)

Då var det min tur att fylla år då! 32 år gammal blev jag visst var det nån som sa...
    Så här såg det ut för 31 år sen! Jag var alltså Sveriges lucia-76!! Hahhaha! Det var bra många år sen man var så liten!!(jaa vet vad ni tänker, mycke hon har växt sen då..!!)
   Jag jobbade ett tag på morgonen, eftermiddan sen åkte jag hem och bakade vaniljbullar (som blev misslyckade) glömde visst bort att dom skulle jäsa:( gissa om tårarna rulla stora som krokodiler när ja märkte d,,,Fast dom gick ju och äta ändå,,
   Jag hade en underbar födelsedag, SKRATT OCH MYS MED UNDERBART SÄLLSKAP! och vilka presenter jag fick sen..! Biljetter till Kelly Clarkson, playstation 2 med singstar, presentkort på underkläder, tekokare, målarpyssel!! Fantastiskt! TACK GOOO VÄNNER!!
   Vi , jag Tussan Oosa Mickis (som var lite för blyg, men fick sej ett par goda skratt) och Tias satt och sjöng hela kvällen!! Det var så sjuuuukt roligt!! Jääättepinsamt första gången men sen försvann det genast!
   Och va många som ringt och sjungit o messat mej idag! Är så glad för att Ni kommer ihåg mej!!
Mamma ringde och sjöng min favoritsång.."- trallalalalalaalla , hon e 32 idaaa..hhahha tack mamma;)
PUSS PÅER ALLIHOP!

Kommentarer
Postat av: Izza

Grattis :)

2007-12-15 @ 01:26:37
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Jenny

Grattis igen lilla storasyster! :-)

2007-12-15 @ 08:49:02
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott =) Det verkar som att du haft en ganska bra dag, hoppas att du blev nöjd med din dag.

Åh, vart spelar Kelly Clarksson?

2007-12-15 @ 09:18:47
Postat av: Ann-Sofie

Grattis lilla gumman! Hoppas att du hade en härligt dag! =) Puss och kram

2007-12-15 @ 11:43:43
URL: http://ashtanga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0