Bingedax snart!!;)

Vaknade vid halv 7 imorse av att "barnen" jag satt barnvakt åt igår skulle ti skolan!,Det var lögn i helsike att somna om när dom gått för d va ju så kallt där hemma(en isbjörn låg fasen bredvid mej o skulle sova tyckte han) så ja gav upp,,tog mej en macka o sen tog jag mitt pick o pack o knalla hem! Väl hemma hade jag tänkt vara så himla duktig,,stryka julgardiner, städa lite mm,,mmhmmm hamnade på soffan efter en stekhet dusch..där blev jag liggandes...
   Började titta på en av mina favvofilmer med galet läckra Colin Farrell.."A HOME AT THE END OF THE WORLD" lite tårar o lite mys ni vet,,ja självklart lite dreggel med..;)
   Därefter var det sköna Mattew McConaughey o J.Lo i "WEDDINGPLANNER" även denna en underbar film! Hans röst, leende o jaa hela han tar en till en annan planet tror ja bestämt!
   Den tredje "SWEET HOME ALABAMA" med ytterligare en HUNK! Ehh va heter han nu då,,,fasen måste springa ner och kolla..Josh Lucas!! Mums!! Underbar dialekt i denna speciellt av Reese!;)
   O sen fjärde filmen.."BECAUSE I SAID SO" med alla tjejjor och även han en ooootroligt läcker karl vid namn Gabriel Macht! Förstår ni vilken underbar och drömmande dag jag har haft! Mmmm jag vet,,CHICKFLICKS! alltihop men jag älskar ju sånt!
   Är det bara jag som ibland drömmer mej bort till filmernas liv..ni vet..: tänk om man hade ett sånt liv,,tänk om en kille skulle göra så med mej, så romantiskt så underbart så lyckligt så på låtsas men ändå! Ibland så skulle man allt vilja vara där..!
   Jaaa så mycket mer har inte min dag bestått av,,,,


   Vill säga att det är hemskt roligt med alla kommentarer!!! Blir så lycklig! TACK SKA NI HA!

PUSS & KRAM!!
see you in the morning folks!


Kommentarer
Postat av: Sara´n

Hej Sötnos! Nu har jag med hittat hit...vad kul! Må gott! Kram Sara

2007-12-05 @ 11:37:02
URL: http://sarans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0