Fredagkväll och födelsedag!!!

HIIIIIIIIIIPPP ...HIPPPPPPPPPPPP ..HURRRRRAAAAAAAAAA,,för Moster lilla Sessa som fyller 1 år idag  

Tänk att det går sååå galet snabbt, känns som att d var i går hon kom till världen... saknar henne så och önskar att jag hade henne nära mej varje dag,,men men...JAG ÄLSKAR DEJ TÅVASESSAN MIN!

   Har haft en bra dag på jobbet,,o sen har ja väl inte gjort så mycket,,tagit hand om min vän Lena som har det lite tufft just nu ,,tittat på idol, men Amanda skulle ju vunnit! Tänkte nu hänga lite tvätt o sen vid 02 får jag väl hämta min fulla sambo som varit på julfest med jobbet!

Puss o Kram ti er från mej!

Kommentarer
Postat av: Tåva

"Ta-ta" moster (tack tack) ;-)

2007-12-08 @ 07:48:45
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Josephine

Jessica!!! Jag saknar dig :) Hoppas du inte glömt mig.... Josephine

2007-12-09 @ 00:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0