Gomorron!!!

Alla sovit lika ogott som jag inatt?;) Efetr jobbet igår kväll så skulle jag vara "barnvakt" åt min goa väns barn 12 och 14 år! Herregud.....Alltså jag kan inte minnas att mina systrar och jag bråkade och var så elaka mot varann som dessa 2 är,,helt galet,,,o inget hjälper heller..vad man än försöker säga, göra eller whatever så slår ungarna typ ihjäl varann! Fattar inte detta riktigt,,det skiljer 2 år mellan dom och dom skulle kunna ha huuuur kul som helst med varann men I´CKE!!!!
    Hjälplös o maktlös känner man sig ju...Förstår nu hur jobbit det var för mamma o pappa med 3 tjejjer dessutom, usch! Fast tycker att vi bråkade nog mer på älder dagar än när vi var små....
   Dessa 2 ungar hatar verkligen varandra,,,Någon som har nåt bra tips vad man kan göra?(ge dom ett varsitt kok stryk?)
   
   Idag e d ju som sagt tisdag o jag är ledig;) Lyx!! Tänkte väl ta o få upp julgardiner o lite sånt som vi inte hunnit i och med att vi målat på nedervåningen..!
   Tjaa annars,,,glor ut genom fönstret och det är samma gamla vanliga fett tråkiga väder,,,den där gubben där uppe nånstans får fasen se till att bli på bättre humör, eller GET LAID eller nåt för detta är trist!
   Jag kanske återkommer ikväll sen gott folk!!

PUSS O KRAM (tjacka en gran,,,hahhaahahh ja e ju så rolig,värsta är att ja asgarvar åt mej själv!!)

Kommentarer
Postat av: Tussa

Söta gumman....va fint!!! älskar dej puss puss

2007-12-04 @ 11:20:17
Postat av: Jenny

Vi har väl aaaaaaaaaldrig varit osams eller?? ;-)

2007-12-04 @ 13:11:13
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0