Japp...!

Jajamänn..nästan historia nu,, 2 december kl 23,07 skapade jag en blogg;)
Hur detta nu skall gå vet jag inte men vad fasen,,gotta give it a try!
   Blir inte så långt nu ikväll men ett par rader ska ni nog få!
Idag har varit en sån där vanlig söndag ni vet...sovit länge(berodde dock inte på spriten), åt frukost och sen var jag, eller vi ..Oscar och jag i full gång med målning i trappan. Blir såå snyggt. Sen iväg i goa vänners lag på glöggmys! Årets första lussebulle med..aaahhh bara älskar dom fullständigt! Skulle kunna äta 10 minst men nån hejd får det ju vara annars får man ju skämmas!;) Bilen tog oss hem, ni vet, tvättupphängning,plocka och dona som vuxna måste göra ibland, sen brassa jag ner med en annan goo vän och hennes dotter ner till stan där det idag var julskyltning! Trevligt men regnigt som vanligt i denna del av landet( vart faasen är snön???) Det var inte så farligt detta år annars brukar man bli överkörd ca 5 gånger av barnvagnsmaffian som befinner sig där denna tid på året!( mmm jag vet att 5 gånger låter mycket men jag har 9 liv)
   Väl hemma middagsdax och sedan senaste avsnittet av HEROES! Denna serie är så sjukt bra att ja trillar ur stolen snart,,,Alla ni som inte sett den,,FIXXA HEM DEN!!
Japp,,och nu lutar det åt duschen å bingens håll med lite pyssel oxå(så är det när man är en nattuggla)
   Puss på er natti natti såklart;)
TJING!


Kommentarer
Postat av: Lill-strumpa

Hej kära syster-yster!
Välkommen i bloggligan, hoppas man får läsa massor här nu å se bilder ibland å så :-) Puss LAVV JU BRUSCHAN...

2007-12-03 @ 21:14:14
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Hahaaaaaa! Välkommen till bloggträsket! Vad kul att du har skaffat dej en blogg! Äntligen efter allt tjat! Hahahah! Ha det så bra gumman! Puss och kram

2007-12-04 @ 10:32:54
URL: http://ashtanga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0