Julen -07 i Kantlax Del 1!!

Den 20 Dec så brassade vi vid 14 tiden upp till Sthlm för att ta båten över till Åbo! Så underbart med ett par dagar ledigt i mitt älskade Finland!!
   Väl på båten så hade vi fått fel hytt,,men rappkäftade Jessan fixxade det minsann så att det blev rätt o det blev en helt ok hytt med åtminstone toa och dusch vilket det inte fanns i den andra,,så vi trivdes bra alla 3... Både Herman,Oscar och jag
   Efter en mycket god julmatsbuffé, en drink och röka vid gammeltjoan så var det bingen några timmar!!! Var i Åbo vid 06,30! Stannade på den gamla vanliga parkeringen för att äta lite frukost! Sen bar det av mot Kantlax! Det är ju så jobbigt nu för tiden längs hela denna väg för det kryllar(av troll bruschann) av fartkameror! Blir ju precis tosig! Jessan orkade köra i 2 och en halv timme sen var det dax att stanna,,puhhh så trött man va;) Skitig bil var bara mellannamnet när vi stannade på denna plats.. Hhhahha!!
   Väl framme i stugan, som var ..mmmmm väldigt kall, men i och med att det inte fanns en gnutta snö så var det mest rått och då går det snabbare att värma upp stugan! Vi städade, donade och eldade utav bara helsike! Oscar är nog den största pyroman jag mött!,) Vid 20 på kvällen hade vi väldigt varmt och gott! 
   En härlig solnedgång och några timmar senare sov vi väldigt skönt båda 2;) Förlåt Herman..alla 3 menar jag!!!
   Nu slutar jag på del 1, är så trött så fortsättning får ni imorgon;)
PUSS OCH GONATT PÅ ER ALLA GOA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0