Torsdag o sent som vanligt;)

Gokväll alla;)
Idag började jobbet vid 12! Haft massor idag,,känns kul för att man känner sej så meningsfull liksom!
   Måste bara berätta,,hade en sån "kul" upplevelse,,Det kom in en kund som hade köpt en tub med handmask! En fantastisk handupplevelse för dom som har torra händer,,! Hon säger att hon vill ha en ny tub för den hade gått sönder..jasså sa jag det var ju konstigt, det har jag aldrig varit med om..Nää sa hon det var så himla konstigt sa hon för när jag kom utanför dörren såå bara lossna hela toppen.. !! Aaaa viisssst tänkte ja men man kan ju trots att kunden ljuger inte säga det till henne ellerhur,,*suckar högt* Det finns människor osså finns det människor!!
   Jahaapp,,fick skjuts hem av min lilla Tussa. Vi åt lite te o smörgås och jag grejjade med hennes naglar! Kvällens samtalsämne handlade om Britney Spears och bröllop! Har alltid tyckt att Brittan e cool och väldigt bra, men så tråkigt att hon nu beter sej som trash o ser ut som trash,,,faan brittan,,,trodde ju på dej!!(hhahhah näää ja är inte 14!!)
   Och bröllop var det sen som sagt,,Kom in på att vi skulle ju gifta oss när jag har fått långt hår igen osså va vi inne på jaha,,var ska man gifta sej och hur många ska man bjuda, var ska man dra gränsen, och vem ska va brudnäbb och tärna etc etc...Då kommer Oscar ner när vi diskuterar som livligast då o säger,,-Men Hanna..du kan väl vara min marshalknäbb!!!! Hhahahah det var rätt roligt sagt!;)
   Jaaa sen har det väl inte hänt så mycket mer direkt (otroligt händelserikt liv man har) så det blir väl till och säga Godnatt och Dröm sött här då!
Purren o Kramen!

Kommentarer
Postat av: Bruschan

Puss mitt i natten från din sömnlöse syster.. :-(

2007-12-07 @ 03:42:56
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0