22 Mars hos Faster med familj i Öringe;)

Jag firade Påsk i Sthlm fast utan min familj! Tomt var det och jag saknade dom men det gick bra ändå! Skönt att komma från Växjö lite! Var hemma hos Pappi på kvällen med en kompis och bubbla och drack lite gott! Jag blev på lördagen inbjuden till FavvoFaster och Krille på Påskmiddag! Det var en UNDERBAR DAG OCH KVÄLL fylld med massor av skratt, fantastisk god mat och härligt sällskap som bestod av Faster och Krille, Tomas Martina och lillsessan Alva, Johanna Mats och lillprinsen Tristan! Höll på att glömma Maja med!! Tack alla mina goa för denna kväll!
Jag visar Er lite bilder!!;) Hhihihi...
...................................................

Som sagt..En underbar Påsk
Pussar i Massor till Er alla!

Kommentarer
Postat av: Annso

Vad mysigt ni såg ut att ha det! Saknar dig, kommer du runt valborg? Puss och kram

2008-04-09 @ 12:05:44
URL: http://annsos.blogg.se
Postat av: Faster

Det var lika roligt för oss att ha dig här lillJessan. Fina bilder, särskilt på Trist och läppstiftet och med såpbubblorna du lyckats fånga. Puss å kram Faster

2008-04-09 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0