Kelly,Globen,Hanna och Sthlm 080410!

Japp..nu har vi ännu en STHLMS-helg!! Hemskt mycke Stockholm blir det! Stockholm i mitt hjärta får jag väl säga!! Älskar och längtar upp som faan nu när det börjar bli lite varmare, soligare o så ni vet! Åhh jag vill bara upp hela tiden men det går ju inte...Det är inte så att jag inte trivs här nere i mitt lilla Växjö för det gör jag..Men familjen, bäbisarna mm, alla e där uppe och sen är det stor skillnad på här och där! Jaa ni fattar kanske,,,nog om detta!
   Jag och min Älskade Tussan brassade upp på Torsdagskvällen! Hade riktigt skoj biltur;)
Väl uppe så åkte vi och sa Hej ti Fisen först! Sov hos Pappi och Liv! På fredagen var vi barnvakt ti Lillgrabben Eddie! Vi åkte ti Farsta och icke shoppade;) Flaxade runt lite o så sen begav vi oss hem ti min Kära syster o Tåvisen! Vi käkade på Silverado, begav oss sen upp ti bruschann o fixxa o grejja o drack o busa!
Vid 19,30 begav vi oss ti globen där vi först tog lite stärkande i baren hos Josse där hon jobba sen var det Kelly Clarkson dax!! Shiiit hon e såå grym! GO GIRL!!! Lite foton förljer!
...................................................
   Blev en blöt avslutning efter konserten på TJILLI i Tyresö me Fisen!

Lördagen blev det lite shopping i Skanstull(förvirrad o fortfarande onykter liten kvinna) hhihihi!
Va hemma hos Bruschann igen o busade med Sessan o "Skitungen" LillJenny!! Skoj att få se dej igen min söta unge! På kvällen hade Pappa o Liv gjort en fantastisk middag som innehöll lax, söt potatis och sallad! Avslutning med äppelpaj! Muuuuuuuuums kan man säga va bortskämd man blir!!;) Sen åkte Pappi och jag bort på Hojfest hos Incognito! Åhhh alla gamla goa grabbar mfl var där!! Såå kul att få träffa dom igen!!
.................................

   Även denna kväll slutade ruggit blött på Patricia! En av de roligaste kvällarna på sjukt länge alltså! TACK!
Söndagen var tung att komma upp! (Ej 17 längre visst)!!
Jag tog med till Söders Höjder för att besöka Stina o Ronnie, Lydia o lilla nykomlingen!! Åhhh så mysigt och kul det var! Härligt att få träffa Er igen!
.................................

Tack Morén, Frennberg, Timring familjerna för en mysig stund!! Puss ti Er!
Och pussar i massor ti mina Bruschorr, bäbisar o Pappi o Liv!!! Älskar Er alla!


Kommentarer
Postat av: lilljenny

jätte kul att se dej me önskar vara att det vore oftare,,, pusso kram

2008-04-26 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0