Sthlm 080301!

Får se hur långt jag kommer med uppdatering denna gång!! Hahahhah jag e ju så galet snabb!;)
Denna helg uppe i sthlm var underbar som alltid! Börjar med ett besök hos min Älskade syster Jenny o Mosters älskade Sessa, där jag även träffade Mamma, Mormor och Ingvar! Kör på med lite bilder;) Var goda..!

...........................
MOSTERS VACKRA SESSA! Hon har växt må ni tro! Det händer så mycket, hon babblar och hon är så skoj att man kan skratta ihjäl sej ibland! Det var det ena besöket!;9

   Sen var jag hos min söta Lälil och Boobie med för att hälsa på lilla tillskottet Wilmer! Åhh så söt o mysig han var!!
Kommer lite bilder här med!! Var goda....
......... E han inte fin så säg!!;) Otack för en underbar middag och kväll Linda!! Pussar till Er!

Sen var det ju vår Guddotter Lydia som fyllde 2 år!! HIPP HURRA LILLA SÖTNOS! En härlig morgon med fika, härligt sällskap av Lotta o Per, Jenny o Magnus Annis , Stina Ronnie Lydia och Lilla magen Skratt, dans och sång!
Var goda...;)

   .................................

MMM..Detta var besöket i Sthlm!! Roliogt som alltid!

PUSS ALLA MINA NÄRA O KÄRA!!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Tåva

Åh va fina bilder ;-) Puss yster

2008-04-18 @ 14:48:00
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Annso

Jihooo! Kul med en massa nya bilder! Men vad hände med håret? Har du blivit mörk igen? =) Jag som precis har vant mig vid att du var blond för första gången typ! =) Nu blir jag alldeles förvirrad, hahah! Ha en härlig helg! Puss och kram

2008-04-18 @ 19:14:56
URL: http://annsos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0