12 Juli Fredrik & Rúnas Bröllop!!!

Lördagen den 12 Juli var det min GOA VULGOs dag!!! Bröllop ståndade mellan  honom och hans isländska Rúna!!!
   Klockan 16 skulle vi, jag och Oscar, Martin och Jenny´, Tommy och Läsken( Jessica) befinna oss ute vid Hemmesjö Gamla Kyrka! Jätte fint var det och en jäääkla tur med vädret med! Riktigt fin, rätt liten kyrka, från medeltiden någonstans!
Vigseln var fin och gick snabbt med,,rätt skön präst, inte alls så mycke dravel om gud o sånt hit o dit! Tycker jag e jobbigt!
   Efter vigseln begav vi oss alla gäster mot Villavik ute i Sandsbro! Där skulle festen hålla till! Ytterligare ett ställe jag aldrig varit på! Mysigt d med måste jag säga!
   Det var en fantastiskt kul kväll!!!! Maten var bara gudomligt god måste jag säga!! woooooow!! Mycket tal hölls, dans, mingel, mera dans, lite lekar för det vackra brudparet , ännu mer skratt och mingel!! EN UNDERBAR DAG OCH KVÄLL HELT ENKELT! TACK VULGO OCH RÚNA!! Hoppas att ni är lyckliga och tar hand om varandra för resten av livet!!
Pussar och kramar till ER från OSS!!!

Nu följer som jag tror ni väntat på  en lång radda med bilder!! Njut som vi gjorde denna dag när ni tittar!!,)

....................................................................................................................................

Puss o kram ti er alla!;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh, vilket härligt bröllop det verkar ha blivit! Vad söta ni var på bilderna! Ha det så jättebra, vännen min! En massa kramar

2008-08-05 @ 20:49:44
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: Fredrik Sigurjónsdóttir

Gud vilket fint par!

Killen va ju hur sexig som helst, en blandning mellan Sune Mangs och J R Ewing.

Tänk dig han du, med lite smör på, mumma

2008-08-29 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0