16/8- 2008 Pysse och Karims Bröllop!!

Lördagen den 16 Augusti skulle jag infinna mej i Vällingby, nää Johannelund kl 11,15 på förmiddagen!
Irrade runt en liten stund tills jag slutligen tack vara Pysses telefonledarskap hittade henne och lillfisan ståendes väntande på mej;)
   Jag kom me till scoutstugan där bröllopet skulle stånda kl 16.00!!! Där höll brudgummen & vänner på att förbereda inför eftermiddagen med tält etc! Jag goosa lite med liv och lilla Iza innan det blev dax för oss 4 att bege oss till Frissan med Pysses huvud;) Medans hon satt och blev vacker tog jag Liv i vagnen och knallade till Vällingby centrum! ( Jaa jag hittade alldeles själv)! Vi gick på Systemet för att inhandla starka(re) drycker, Ljus av alla dess slag o jaa lite smått o gott! Hade riktigt skoj hon o jag;) Sen väl tillbaks, var Pysse vacker som en dröm i håret,och Karim kom och hämtade oss! Hem svischande till deras fina hem för att fixxa i ordning oss mm! Vi prata o mös, duscha o dona, drack lite gott o rökte!;)
   En stund innan 16 begav vi oss..Pysse blev hämtad i en läcker rosa,,ehh ojsan har glömt va det var för bil..Chevrolet? Cadillac?+ Ehh ...glömmit! Cool var den iallafall! Alla hade kommit när vi dök upp! Samlades på gården och där kom bilen med bruden ner rullandes!;) Blev nog en hel del chockade miner;) Hhihihi!
   Vigseln var fin, med en väldigt cool präst! Solen sken och det var bara härligt;)!!! Det var middag, buffé med massor av gott, prat , skratt, jaa allt möjligt! Presentöppning var det senare, lite tal, jag höll ett,utan mina systrar och har nog aldrig varit så nervös, men det gick bra och det fanns en brud som grät stooora, lyckliga tårar! Förstår inte hur jag kunde hålla mej men jag var ju tvungen!!
   Det var verkligen en underbar dag och kväll! Dans och skoj, fångning av strumpeband och "brudbukett"! Gissa vem som fångade den;), ännu mer dans och mys och tårar i massor! När kl var ca 00,30 kom min Pappa och hämtade mej!
UNDERBARA O GOA PARET LAIMANI...TACK TACK I 654655 FÖR DENNA FANTASTISKA DAG! Jag ler varje gång jag tänker på denna dag! Är så lycklig för ER skull!!
PUSSAR O ALL LYCKA ALLTID TILL ER FRÅN OSS!

Som du längtat efter att jag skall säga detta,,,,HÄR KOMMER BILDERNA!!!

............................................................................(KUNDE INTE LÅTA BLI GULLET;))..........................................

Pussar och kramar från mej!!!!! Hoppas du tycker om bilderna, alla blev väl inte bästa kvalité och ja hann inte fota så mycke som ja ville men det får duga;)
PUSS IGEN

Kommentarer
Postat av: Pysse

Älskade Jessica!

Utan dig hade vi aldrig fått den underbara dagen som vi fick!

Fullständigt trygg när vår dotter försvinner runt hörnet med dig!

Vilken himlans tur att vi i slutändan inte klarar oss utan varandra!!

Pussar å hångel från mig ;)

2008-08-27 @ 08:37:39
Postat av: JennyPenny

kul ^^

Hoppas deras kärlek vara 4-ever!

2008-08-27 @ 18:02:26
Postat av: Jenny

Va kul att se dina bilder på det söta paret! Puss syster!!

2008-08-27 @ 20:48:20
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Meh, vad ni är iväg på äventyr hela tiden! =) Vad härligt med bröllop! Vackert brudpar! Ja, jag vet, har inte haft inspiration att blogga nu på ett tag, men kanske imon om jag orkar. =) Klaaaam

2008-08-28 @ 22:03:15
URL: http://annsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0