3 Augusti Jocke( SWORD) och Jessicas besök på Slottsbrovägen!;)

Nu närmar det sej Pyssen min!! En blogg efter detta bara!! HHhihihihi!!

   Den 3 Augusti så fick Oosa och jag besök från en goo vän, Jocke och hans tjej Jessica( som för er information heter Lindeberg) hahah kul va!!!
Det var såå länge sen som vi hade äran att få ha Smock hos oss! Mycket trevligt även om vi gärna hade velat ha er här lite längre;) Vi var ute och turistade lite såklart! Slottsruinen, alla underbara hus ute på Evedal o så ni vet! Jaa lite allt möjligt!
   På kvällen blev det lite öl och grillning med SJÄLVKLARA valet av Potatisgratäng och Bejje! Det är Jockes favvo så måste alltid finnas på matsedeln vid hans ankomster!;) Vipratade o donade och hade en riiiktigt mysig kväll!
TACK FÖR ATT NI KOM J&J! SNART IGEN HOPPAS VI!
Här kommer lite bilder med!
PUSS PUSS FRÅN OSS OCH SPERMAN;)

......................................................

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Marie

Oj, vad Du har varit flitig några dagar med nya inlägg och jättefina foton. Blev lite nostalgisk när jag såg foton från bryggan i Bosjön. Det var där Lotta lärde sig att simma, kommer inte ihåg exakt, men runt 1970. Då var vi där ofta och badade. Hoppas Ni har det bra.

2008-08-21 @ 23:24:08
Postat av: JennyPenny

Asså, jag bara undrar....på ett foto ser de ut som din kompis va världsgravid, sen så va hon smal på de andra fotot!! Snälla, säg att de va typ vind som blåste så hennes tröja blev sådär....rund....XD



Btw, fina bilder! ^^

2008-08-22 @ 21:01:46
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder det blev! Tack själv för en supermysig kväll och så himla god mat! Kan ju svara på föregående inlägg också, för att klara ut några frågetecken kring min kroppshydda :) ja det var en marilyn monroe-vind som roade sig på min bekostnad!



Stor kram till er båda!

2008-08-25 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0