Del 2 av Mexico Playa del Carmen!

Hahhaha mmm bloggandet går i rykande fart ser du inte det Mitt troll??;)
Jag har varit magsjuk nu sen i lördags o har faktiskt inte orkat blogga, hoppas ni alla kan förlåta mej..! Men nu kör vi igen då! *Go Jessie Go Jessie*
   Vet inte riktigt var jag ska börja för det är ju så mycket och det finns så mycket att säga om underbara Mexico;) En sak är då säker,,Kan Ni så åååååååååååk!!!!


   Morgonpromenaderna blev det många av runt stan o stranden
Det var ju så otroligt skönt då runt 8 tiden,,ljummet och ingen trängsel och folk! Efter frukost och denna eviga förbaskade insmörjning och denna vy från balkongen så känner man nästan att,,vad mer behöver man i detta livet?? Ge mej ett bra svar på det den som kan!;)
   Bad som sagt i massor! På eftermiddagen så hittade vi upp till taket på vårt hotell med denna utsikt och en skön liten bar med en av de mest fantastiska bartenders, Javier (som även var lite av chef på hotellet) vi mött, en liten pool galet goda drinkar och en sak till som jag måste tillägga....Palmer som blommade! Detta hade jag INTE EN BLEKASTE aning om! Nån annan som visste detta? Det är ju skiiitcoolt på ren mexikanska;) Efter gottande on the roof, dusch och fix på rummet, och en av de godaste ölsorterna på balkongen så var det  dax att ta sina lurviga ut på 5 avenyn!
   Vi hittade ett ställe "The Tequila Barrell" som för övrigt var det sämsta vi varit på, sjukt dålig service, otrevlig personal och maten på en skala från 1-10 får en 2 i betyg, skrikigt och gapigt, men fantastiskt bra musik! Detta ställe förtjänade inte blixten från min kamera ens , förutom denna snubbe!! Hahhahha en riktig nostalgitripp för er som är med, gamla i gamet liksom..Tog den mest för min coola Pappas skull som är världens tuffaste hojjare,,Pappa du kommer att skratta ihjäl dej!! Checka in flätan..Vågade inte ta mer bilder , dom va ett helt gäng HD/ HA  och rätt onyktra så ja blev lite feg!! Hhihihi!! Men rätt skön snubbe va!;)
   Jaaa sen när klockan närmade sig 22 så kunde ingen av oss (vi är inte pensionärer) knappt hålla ögon öppna så,,det ledde ju till bingen! Så konstigt! Man vaknar hur tidigt som helst och som nåt magiskt när kl slår halv eller 10, john blund kastar in FJÖRTON kilo sand liksom!!  Men men!!!
Med detta slutar jag för en stund för nu är damen i fråga hungrig!!!

BESOS Y ABRAZOS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heja heja, skriv å skriv! Kul att läsa vidare å få se bilder. SJUKT cool bild på palmen som blommade! Puss love you

2008-02-20 @ 13:56:20
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Troll

nu börjar det likna nått ;-)

2008-02-20 @ 21:25:23
Postat av: Pysse

Fin kjol =)
Känner en tjej som har en likadan!!!
;-)
Kramar från oss

2008-02-21 @ 08:55:09
URL: http://pysseokarim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0