Söndag den 24 Februari!

Då var det dax igen då! Men fortfarande inte del 3 på Mexico för det dök upp lite annat emellan;)
   Igår, lördag så jobbade jag fram till 13! Därefter hem..Grejjade lite för att sen möta upp min Älskade Annso på parkeringen! Hon kom körandes från Uddevalla minsann!! Såååå underbart att få se och träffa henne igen! Det blir ju lite länge mellan gångerna, men nu har vi sagt att detta skall ändras på;)
   Som sagt.. Välkommen min söta Vi babblade och mös i soffan och började även med lite alkoholhaltigt intag! Men man måste ju ha mat oxå kom vi på efter att båda satt och skakade i soffan av hunger,,,tog en liten blodsockerhöjare.. och pinnade sen iväg och handlade d som fattades till maten! Det blev riktigt mexikanskt! Gott som bara den! 
   Efter mycket om och men, o letande efter tillbehörigheterna till vattenpipan och ett besök till av lilla Mali så drog vi igång lite skön musik, satte oss i soffan o rökte o tramsade! Annso fick välja smak så det blev cocos! Malin haka ju på såklart för vem kan undvika nåt så gott??? Hahahha! Bruttor som kanske ska iväg nånstans tog sej en dusch! Fix och don för att bli vackrare togs fram,,detta fungerar dock bara på vissa;) Och då menar jag inte  den galna människan som syns i spegeln!! Hon med den galna färgen i sitt hår!! Så går det när man är mörkhårig och får ett infall att,,hmmm nu vill ja ha blont hår!! Fast jag tyckte det blev coolt ändå;) 

   3 Tjejjer, En herrkatt,  alkohol,  bra musik,  kan ju bara sluta på 1 sätt! Att man är på underbart festhumör;)
Så vi tog våra liv( handväskorna menar jag då!), Malin fixxade bil och körde ner oss till Grace (GREJS);) Där mötte vi upp Min lilla Gullfia, Henke , Oscar, Robban, Calle mfl! Sen var det igång med att svänga dom lurviga, och bara ha såå skoj! Pussar och mys och gott sällskap snålas det aldrigmed kan jag  tala om! Tack för en underbar kvällmina Goa!! Kvällen avslutades med att köpa pizza och kebabrulle på Napoli, hem och grisa o svulla i köket för att sen vid 04 dimpa ner i bingen som en flodhäst;) Hahhahah!!

   Idag har det inte varit lika piggt och snabbt i huvvet och kroppen kan ja be att få tala om...(åldern börjar ta ut sin rätt) Frulle vid 12,  godis och päs i soffan ,  pigga som få!Därefter Finlandskorvin me pärongröitin ti middag! Lite skönlir, med Guitarhero avslutades tidiga kvällen med i och med att min Annso hade en låååång bit att köra hem!! TACK för en underbar Lördag och Söndag min söta Vän;)

   That´s all folk!
PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tokbrudar! Du passar i hårfärgen syster, skulle vara skoj att se det på riktigt ;-) Puss på dig!

2008-02-24 @ 21:08:26
Postat av: Ann-Sofie

TACK själv för en mysig helg, gumman! Alltid lika skoj att träffas! Puss och kram

2008-02-25 @ 22:42:54
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Vilken härlig bild på Malin och Herrman förresten!

2008-02-25 @ 22:43:59
URL: http://ashtanga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0