Lördakväll 5 Januari

Gör bara ett kort inlägg här mellan mina julinlägg..
   Har suttit och läst på Addes hemsida, www.addeshimmel.se och har så svårt att sluta gråta,,kan inte ens prata , får inte fram ett ord rätt...för att det är så fruktansvärt hemskt... Tankarna snurrar runt och jag blir nästan illamående för jag hamnar i tankarna på hur det skulle vara att förlora någon av mina älskade systrar..Det går inte ens och jag kan inte för mitt liv tänka att nåt sånt skulle hända..Jag vet inte var jag skulle ta vägen...Liv och Alex..Ni är underbara och jag beundrar er så över att ni kan vara så starka och så härliga människor och levande , o glada,,,! Puss till Er!
   Jag är sämst på att få fram ord när jag är så ledsen,,,inget blir rätt,,,
Min syster skickade just en länk som fick mej att fortsätta gråta hysteriskt...

http://www.youtube.com/watch?v=uWow42TCwzg 
VILKA SJUKA MÄNNISKOR DET FINNS! Nää nu ger jag upp,,klarar inte att skriva..
puss på er alla mina goa och nära! JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu kanske jag framstår som elak som skickar en sån länk... Men jag väljer att skicka den vidare för att uppmärksamma folk om vilka hemskheter som händer i världen å för att folk inte ska blunda för det om de tror det händer nära dem.
Älskar dig oxå syster!!

2008-01-06 @ 10:54:10
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Hanna

Varför kan jag inte läsa vad som skrivs på den här addeshimel sidan?? =(
så konstigt??

puss å kram

2008-01-07 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0