Söndag 26 Maj extradag och Mors Dag;)

Japp Söndagmorgonen bestod av hemkommande kl 05,19 tror jag på det bestämdaste! Ljust o solen typ uppe och fåglarna kvittrade och jag var trött;) hAHAHAH , MMM JA VET ATT DET VAR SJÄLVFÖRVÅLLAT MEN KUL!
   Senare runt lunchtid tog jag en liten minnestripp runt i Öringe där vi bodde och lekte förr när vi var små eller både små och äldre;)!  SÅ MYSIGT! Vid  klockan  14 så gick jag ner till centrum för att möta upp Fisen och äta nåt fett och köpa nåt till Mamma!!! Kebaben satt som en smäck kan ja säga!! Shoppade ti Mamma o sen gick vi hem ti Josse för att städa! Trodde jag var mästare på att samla disk men ICKE! hhahha!!
   Senare kom Eddiegrabben, Mamma och Ingvar! Sååå mysigt att få träffa dom igen! Saknat sååå mycket! Älskar dej världens bästa Mamma! Vi fikade allihop, babbla om allt och blåste såpbubblor;! och spelade golf!)Eddie är så gryyyym med bollen alltså! Var där ända fram till 00 tror jag! Mamma och Ingvar åkte tidigare men vi tittade på HAPPY FEET!  ahahah det var nog det sötaste jag sett på länge! Har ni inte sett den så gör det! Jaa det var allt tror jag för denna helg!
Tack alla!!! Älskar Er!

..................................................................................................................................................................
THAT´S ALL MY BELOVED ONES!!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Klara

oj vad mycket bilder!

2008-06-01 @ 20:52:46
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Jenny

Du är bildgalen syster! ;-)
Bilden när Eddie försöker fånga bubblan var jättesöt!! Puss

2008-06-01 @ 22:40:53
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0