Tillbaks i tiden, 4 Maj, Hojtur och grill!!!

Oscar o jag drog iväg en dag på en riktigt mysig tur me hojen! Rottne, Åby, jaa där runt i krokarna, hittade en jättemysig badplats mitt i ingenstans typ! Sen åkte vi till Öhrs Lantcafé där jag aldrig satt min fot på alla dessa 9 år jag bott här nere! Men sååå mysigt det var! Tror jag har druckit den godaste varma choklad nånsin där! Sen brassade vi hemåt för att köra igång grillen! Nisse var ju me ute oxå! Han har blivit så bortskämd me att få vara ute nu förtiden!
...............................................................

Där fick ni lite till att titta på;)
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA tom jag har ju varit på det kaféet ;-)

2008-06-01 @ 22:43:22
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0