Skärtorsdag och KENT-Tipshallen!

Har haft en lyxdag idag,,slutade kl 14!! Såå skönt! Förgyllde eftermiddan med att shoppa på bolaget, städa o dona lite hemma för att sen sitta i GOA VÄNNERS LAG: Tussan, Henke, Dampen och Chrille och intaga lite vuxendricka för att sen bege oss till Tipshallen för att se Kent!!!......
Måste ju bara visa hur jag förgyllde min rumpa oxå...HAhahahhaah!! Och självklart så förgyllde ju även Kent min kväll med att spela just min favvolåt Musik Non stop!!! Feeeeeeeeetttttt!!!!
Nu ska ja packa för imon brassas d ti sthlm;)
Puss o Gonatt mina älskade alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gick du på allvar ut med den på rumpan??? Hahaha knäppfia

2008-03-21 @ 09:54:22
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Annso

Åh, vad kul med Kent, jag vill också! Hoppas ni hade en härlig kväll! Själv har jag lagt ner bloggen som du kanske märkt. Tröttnade, men man vet ju inte, kanske kommer tillbaka till blogg.se. =) Ha det underbart i Stockholm. Puss och kram

2008-03-21 @ 11:25:49
Postat av: Ann

Glad påsk Jessan! :D

2008-03-22 @ 16:57:19
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0