Derby IFK Lammhult - Slätthög 29 April

Idag har vi varit duktiga!! Oscar va och träna imorse o jag sov;) ääända till 11! Sen har jag rensat rabatterna och Oscar klippte gräset! Städat på altanen o gått bort med allt 16584 kg papper till insamlingen!
   Sen skall det städas här inne o göras lite mat!! blir Pannbiffar idag;) Har aldrig gjort d förr men d e nog ingen match för en kock som jag!! Hhahhaha!!!

   Jaha,, jo som sagt i Tisdags var det derby i Lammhult! Det blev 1 - 0 till Slätthög:( Hade dom inte haft den "grymma trion" så hade Lammhult vunnit lätt! Men ni var bra ändå grabbar! Framförallt i den andra perioden! Odu Oscar var en riktig Hejjare denna period!! BRA KÄMPAT GRABBAR!

............... Måste oxå läggain lite bilder på Storspelarn! Den som kämpar som få!! NR 11.........dET E MIN KILLE MINSANN;)

Japp det var d d;)
   Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Faster

Släng dig i väggen Zlatan för här kommer El Oscar. Gjorderu nå måål eller?

2008-05-05 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0