Lördag den 24 Maj,2-års kalas o bus;)

Lördagen började självklart med frukost! Sen åkte jag, syrran,Jovan och Tåva ut till Länna för att köpa present till prinsen! Hittade massor md skoj! Vid 13 var vi hemma hos Fisen och Eddie där det var fuuuullt hus!! Så roligt! Eddie han öppnade paket efter paket, lekte o busade med alla barn som var där och vuxna me såklart!
Vid 16 efter att ha sgt Hejdå till alla o så och Josse sku jobba så gick Grabben och jag hem till Moffa & Liv! Där kom sen Pappa Micke och hämtade Edd! Sen glutta ja när Pappi tvättade en av sina ögonstenar!!
 Pappa , jag och Liv åt sen en FAAAAAAAAAAANTASTISK middag! Den bestod av Inbakad eller vad man säger, nej fylld fläskfilé(med mozarelle, skinka och basilika i, NYPÄROR, gucca o sallad mm mm! GALET GOTT GJORT AV EN FANTASTISK KOCK!
Sen körde Pappi hem mej till Jompa och Gina, Erik och Toyan!
Där satt vi och drack och babblade om massor me skoj saker! Erik och jag drog sen in till Gamla Stan till Josses jobb, Storkällan! Där var oxå Lillkarlsson och Helene! Vi babblade(som en hönsgård enligt Erik) vilket ej är ovanligt! Hhahhah! Sen drog vi vidare till JUCKET! Göta Källare alltså! Där var det rätt skoj me faktiskt, o helsike va vi dansade! Shit & Blues kan man säga! Vid 05 och solen uppe kom vi hem!! Hhahhah!  Japp detta var lördagen d! Här kommer massor me bilder me!

..................................................................

PUSS O KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oooooj, vad killen har blivit stor! Världens coolaste frilla också! Låter som om du har haft en kanonhelg i Stockholm! Ta hand om dig min lilla gumma! Puss och kram

2008-05-30 @ 21:53:08
URL: http://annsos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0