Sthlm och dop för lilla Josef 20 Sep!

Vi brassade efter massor med kämpande med en släpvagn, som inte passade , upp till Sthlm! Tog första stoppet hos Bruschann, Jovan å Tåvan! Var framme runt 23! Packade in massor med grejjor i bilen! Sovrumsmöblemang för att vara exxakt! Har nämligen köpt säng mm av dom! Åkte sen och sa Häj Häj ti Lillfisen! Därefter hem till Pappilallo o Liv för att kasta oss i bingen!
   På lördagen åkte vi in till Östermalm, till Familjen Frennberg, för att möta upp alla! Faasen man har verkligen glömt bort vilka jäääkla bilköer det kan vara i Sthlm! Puuhhh! O förstå då att jag sitter o ruttnar när det är 5 bilar i kö här!! Hhahahha!
   I o med köer så roade jag mej med fotning såklart! Va annars!
Japp vi hann säga Häj Häj till familjen och sen brassade vi till Högalidskyrkan där dopet skulle hållas för lillkillen!
Det gick riktigt bra i kyrkan! En skön Prelle faktiskt,  samma som var när Lydia döptes!! Han var väl lite småtjurig när vattnet skulle på huvvet, men annars såååå mysig! Det var ett par jättehärliga timmar med massor med god fika och bus med vår älskade lilla trollunge Lydia! Mysigt att få träffa alla igen! 
   På lördags kvällen var jag bara hemma eller nää nu ljuger ja! Jag va hemma hos Bruschann o åt o mysade! Pappi var me oxå! Åkte hem relativt tidigt i ochj med att jag skulle upp och in till Östermalm igen för att åka till Vxä i en RACERBETTA med Ragnar och Ivanka! Sov lite som vanligt lögn i helveteatt hålla sej vaken! Sen stannade vi och åt , Ragnar bjöd på lunch! Jättegott!! Tack för att jag fick åka med er hem;)
   PUSS TILL ER ALLA, TACK,  OCH SYNS SNART IGEN!!

...................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha gladbild på mig ;-) Kul att se bilderna från dopet! Kram å puss

2008-10-08 @ 21:11:39
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Verkligen fina bilder, från början till slut. Synd att ni inte kunde stanna längre, men nu längtar vi till att fira JUL (med tomtar)!

2008-10-09 @ 10:58:10
Postat av: JennyPennanStar

Söta bilder!! ^^

Ja ser helt sjuk ut när Lydia ska klappa mig o ja ska skrämma henne, haha!! O mina pose-bilder va kanske inte heller världens succé ....xD

Men jättefina bilder!!



Puss o kraaaam <33

2008-10-09 @ 22:11:29
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Christina

Fint! Vi saknade också er, men hoppas hinna träffas innan jul. Kanske åker vi ner i november...

Kramar

2008-10-12 @ 17:00:17
URL: http://www.hatvig.com
Postat av: Christina

Förresten, Jenny! Hur kommer man in på din blogg numera? Mejla mig lösenordet! (om du vill...)

2008-10-12 @ 17:01:46
URL: http://www.hatvig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0