11 Juli, helg och besök av Pappi & Liv!!

Till helgen kom min Pappi och Liv!! Sååå roligt och mysigt! Vi har haft blåsiga promenader på stranden, ätit massor med god mat, tittat på filmer på kvällarna,målat stugan, poppat musik,  jaa bara haft kul helt enkelt! Kan tala om att det är första gången i mitt liv, som jag kommer ihåg iallafall, som jag har sett Pappi bada! Hhihihihi!  Ni ska få se en film sen!;)
   Detta måste vi göra fler gånger Liv o Pappi! Superdupermys!
Tack för allt och för ert sällskap!

                                             

Pussar och Kärlek till Er i Tusen!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har sett pappa bada - i Eriksdalsbadet!! Hahaha och när jag smög ner i hans dykarväska kan man väl säga att han badade?? ;-) Va fint ni gjort och va fint bilden på dig och Oscar var när ni står på stranden å håller hand, alltså alla bilder är ju fina men ja, du hajjar ;-) Puss!!

2009-08-05 @ 20:58:04
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja, jättefina bilder! Håller med Jenny.

Men lite sur blir jag när jag ser att Oscar röker. Då är han väl inget bra stöd för dig när du håller på och försöker sluta. Säg till honom!

Kram,

C

2009-08-07 @ 09:49:23
URL: http://www.hatvig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0