....:)

Stina..Jag håller med dej som du säger,,mer feedback ger mer lust! Så sant som det ä sagt!
Din bror röker endast vid fest, ja semestern oxå men då rökte jag me tyvärr så,,Annars så gör han det inte så han är ett bra stöd;)
Blev det nåt bak förresten?? Ikväll ska ja baka Strawberry cupcakes!!
Sen vill jag säga TACK för den underbara presenten!! Fantastisk! Men de hade ni verkligen inte behövt! Det var present nog att få ha er här jue!!

Jaa Charlie det blev verkligen ett sommarminne;)

Puss till Er alla denna soliga fredag!!;)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Christina: Tänk på att jag är seriös fotbollsspelare. Röker endast vid mycket speciella tillfällen såsom ölintag osv.



Jessan: Jag ser fram emot cupcakes:en...

2009-08-07 @ 13:51:48
Postat av: Christina

Jo, men det var ni värda!



Jo, jag vet att det "bara" är feströkning, men det är ju svårt nog för dig ändå. Han kan gott sluta feströka också, det är bara omoget. Säg itne att jag har sagt det, då gör han bara tvärtom. Fast han lär väl läsa det det här. Oscar, det är i all välmening!



Nej, jag sitter ju på jobbet, då är det svårt att få till nåt bak. Men i kväll kanske det blir något...



Kram

2009-08-07 @ 14:38:31
URL: http://www.hatvig.com
Postat av: Oscar

Ha! Nu tänker jag göra tvärtom. Trotsig lillebror som man är. ;-)

Du har säkert rätt men vi får väl se vad som händer.

2009-08-07 @ 18:18:47
Postat av: Christina

Jag säger Lycka tilllllllll!!

2009-08-10 @ 09:23:36
URL: http://www.hatvig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0