...re: Annso & Kristel!!

Hey Hun..I know they´re so cute, just wanna eat them;) hihihi. I miss you a lot too...so strange not to have met this year, we´re used to that! Hop you and your 3 men are doin fine;) Take care, Love you lots!

Annso, mm de va länge sen , jag har saknat dina kommentarer! Och även uppdatering hos dej men jag har ju iallafall fått se lite på facebook!;) Visst skulle det vara mysigt med 2 såklart men, det blir genast väldigt dyrt, och sen tror jag kanske inte att det blir samma tillgivenhet till oss när dom har varann,,men bara vad jag tror så det stämmer kanske inte men..Men tyvärr är det pengarna som blir för mycke när det fonns för lite;) Hhihihih
Saknar dej min golli,,når ska vi leik tå? Poss poss!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Men jag kan inte komma ihåg alltiiing... faktiskt. Men nu vet jag att den e från er! ♥

2009-08-15 @ 12:43:37
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Joakim Berg

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Ställ gärna en fråga idag under min frågestund också så blir jag glad:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill så addar jag tillbaka:)

förlåt om jag störde dig ha en bra dag annars:)

2009-08-19 @ 13:22:21
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0