12-13 December och födelsedagar i Sthlm;)

 körde själv upp till Sthlm på fredagsmorgonen den 12 för Oosa skulle ha julfest med sitt nya jobb Oh i o med att han bara varit där 1 vecka så är d rätt viktigt att va me på såna saker! Och just denna dag eller ja det började dagen innan men , så var det massor med snö och ett rent helvete att se nåt o köra bil! Första gången som jag var rädd när jag körde! Helt sjukt och spände sej gjorde man så kramp i armar o överkropp kan jag tala om att jag vet vad det är! Sen i Norrköping sa det pang..snön borta och utbytt mot pissregn och vilket väder e bäst?? Pest eller kolera..!!! Tog mej nästan 6 timmar att komma upp! :(
   Väl framme så brassade vi, jag, Fisen , Jonas, Pppa o Liv hem till älskade syster Jenny som fyllde 30!!!! Mysigt som 17 hade vi! Fika, babbel, tjo och tjim! Underbar kväll Bruschann!
På lördan kom Oosa upp! Sen åkte vi hem till Syrran igen o firade lite! Denna gång var Mmamma , Ingvar och Mommo me oxå! Mysigt även denna dag! Vid 18 så åkte Fisen o jag ti Kyrkan i Tyresö för att se Pappas konsert CHRISTMAS CARROLS! Faster kom oxå! Dom var riktigt duktiga och det var mysigt att få se o höra! Ni e SÅÅÅ DUKTIGA PAPPI!!!
   Sen gick vi upp ti Josse en snabbis o grejja för att därefter åka in till stan för att möta upp Pysse, Linda och Roger o gå på GOLDEN HITS! Det var en uuuuuuunderbar kväll verkligen och vilket bra ställe! Älskade det! Blev lite tosigt sen vid hemgång runt 12! (jaaa ja e gammal!!!) Men men allt gick bra(tror jag)! Hem kom vi efter om och men men Jonas!
Somnade innan ja ens fått av mej kläderna tror jag!;)
   Söndagen var väl lite seg men inget som inte försvann;)Och som ett besök av  vår söta lilla Skitunge Jenny och lite manikyr inte kunde ändra på!


.......................................................................................................

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG MINA NÄRA OCH ÄLSKADE!! HAR NJUTIT SOM DEN! OCH TACK FÖR ALLA PRESENTER, SMSGRATTISAR OCH TANKAR NI GETT MEJ ALLIHOP!!

Kommentarer
Postat av: Pysse

Älskade vän! Tack för en hur rolig kväll som helst!! Börjar bli ett par stycken nu ;)

Å tack för att du fick tummen ur å bloggat lite ;)

Ska hämta kameran idag!!

Puss på er 3 från oss 5!!

2009-01-04 @ 08:35:23
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0