Lördag...17 januari

Jag e så gaaalet trött på att vara så här sjuk!
Helt slut!
Var på akuten igår o fick pencillin, pga mina öron! Denna doltor blev chockad när hon såg mitt öra,,blödde massor o hörselgången var helt trasig men trumhinnan var hel??!! Dom brukar alltid spricka annars! Som sagt..Det var bara ena örat, tills jag kom hem och nästan hela denna natt oxå bara gråtit och gråtit av denna smärta! Kommer inte nånsin ihåg att jag haft så ont vid öroninflammtion förr..!
Jag är helt döv nästan på båda så Oscar håller nog på att bli galen på mej för han får säga alt 10 gånger! Kan inte se nåt på tv utan text:(
Har legat sen i Tisdags med nästan 40 graders feber, spytt, jätteont i halsen, hosta och tokförkyld! O nu slutligen öronen,,så nu ska d väl vara färdigt snart?

PUSS O ÄLSKAR ER MIN FAMILJ OCH NÄRA!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Marie

Stackars Dej, jag lider verkligen med Dej. Hoppas medicinen hjälper så Du inte behöver ha så ont.

Kram. Hälsa Oscar.

2009-01-18 @ 00:33:43
Postat av: Mamma Ann-Marie

Stackars Dej, jag lider verkligen med Dej. Hoppas medicinen hjälper så Du inte behöver ha så ont.

Kram. Hälsa Oscar.

2009-01-18 @ 00:34:23
Postat av: Inger Gullberg

Krya på dig stumpan. Jag är också döv på ett öra, man vänjer sig, i alla fall när man blir 60 år.



Hoppas du snart är frisk



Kramar Inger

2009-01-18 @ 00:38:31
Postat av: Ann-Sofie

Men lilla snuttan! Usch, låter inget kul alls det där! Hoppas verkligen att du kryar på dig snart. Jag ringer nån dag för att kolla till dig! Tänker på dig! Sköt om dig ordentligt nu. Puss och kram

2009-01-18 @ 09:11:09
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aww, stackars diig! Jag mår inte heller bra, men du verkar ha det värre...usch, kan man bara säga!

Vi får krya på oss ;)



♥♥♥

2009-01-18 @ 11:38:16
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Krya på dig älskade vännen!!

Tänker på dig å saknar dig... bli frisk snart!

puss från mig å Jack

2009-01-18 @ 18:50:06
Postat av: Christina

Oj, vad du har haft det jobbigt. En tjej i min föräldragrupp har också haft öroninflammation och hon hävdade att det var värre än förlossningen. Tur att du är bättre! Kram

2009-01-21 @ 22:08:45
URL: http://www.hatvig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0