Köpenhamn :fortsättning!

Tycker de e lite mycke gnäll i mina kommentarer..;) säg istället  :åhh skynda dej Jessan vill ju veta va du har gjort!!,9
   Nåväl, som jag sa innan, förälskad är ett milt ord! Hit blir det definitivt oftare! Så nära men en annan stad! Coolt!
Japp, Oosa visade mej runt på Ströget lite, vi gluttade i affärer mm i denna hetta vi hade denna dag! Sen var det en liten tjej som började bli lite småtrurig för hon höll på att bli hungrig;) Oosa hittade en liten härlig bakgata där vi hittade en ursöt liten restaurang som hette Det Lille Apotek! I skuggan satte vi oss, tog en öl och inväntade maten! Som förövrigt var sååå god! Därefter tog vi taxi till Parken. Ni kanju gissa vilket Lämmeltåg det var!! Hhhahaha! Vi köpte oss en varsin snygg T-shirt o tog en öl och cider sen gick vi in! Ganska lång väntan, men va fasen gör man inte för sina kungar! Det var ju varmt, mycket folk att titta på o så!
   Depeche Mode ,  han med RÖSTEN : Dave Gahan, brassade igång! Vilken jääääkla konsert på ren danska kanske jag ska säga! Så läskigt bra! Den bästa konsert jag sett me dom faktiskt! GRYYYYMT! LÄCKERT , HETT O SÅÅÅ BRA!!!
   Dagen efter så träffade vi min goa släkting Mia, Maria Blompan och det var sååå kul för det var så länge sen!!! Vi knallade även denna dag på Ströget, sentog hon oss till en uuuunderbar restaurang som jag inte vet namnet på! OOOj vilken mat! Dom hade en ganske cool skylt precis när man kom in som jag har bild på sen!
Nu kör ja igång med några bilder, fortsättning förljer imon sen! Är så trött nu!

  Ni kommer väl ihåg att jag sa att vi lämnade ett regnit Växjö!                   

Så några iallafall nu har J.B öst in förton kilo sand i mina ögon!
Puss på Er och syns imon även att jag inte är Blixten alltid!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att se :-) Jag håller med om att det är en fin stad! Haha JL Store va, den måste ju vara döpt efter dig hahaha... Puss

2009-07-29 @ 07:38:25
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej gumman!!

Vilken tur att du inte lagt upp nån bild på mej!! Tack!! ;)

Restaurangen vi käkade på hette Atlas Bar!! Mums!!

Det var så kul att ses! Välkomna åter!!Pöss!!

2009-07-29 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0