Lite mer Köpenhamn;)

Då kör vi lite till då! Har idag , Fredag den 31 Juli, skurat några köksskåp till och nu har jag precis gjort klart jordgubbssylten;)

    Då kör vi igång med mer bilder från Köpenhamn!

          denna bild tog jag för dej Bruschann;)                                                                   

Så där ja!! Det var denna resan d!! Det var en fantastiskt tur och  kan inte förstå att jag inte varit där förut! Men nu vet jag o är förälskad i det! Underbart var det kan jag tala om!!

Pussar o Kramar till mina nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TA BORT DEN!!! Den första bilden!!! TA BORT DEN!!!!

2009-07-31 @ 17:43:52
Postat av: Jenny

Vad är det för en konstig kommentar du fått ovan? Haha va gullig du är, men det där är inte Marimekko utan någon som rider lite på det vackra mönstret och gör en snarlik variant. Finns här hemma med ;-) Puss på er, kul att se flera bilder!

2009-07-31 @ 21:41:28
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehehehhehe!! Det var jag!! O nu e bilden borta så nue jag nöjd...are...

Puss på er!!

2009-08-05 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0