Semester -09 7Juli, Varberg-Grenå!

Vi började semestern Måndagen den 6 Juli! Vi packade och donade som bara tusan och på kvällen var vi framme vid vårt semestermål: Halmstad-Stugan! Såååå härligt att komma hemifrån!
   Tisdag morgon gick vi upp kl halv 6. Åt frukost och gjorde oss till människor, sen brassade vi iväg till Varberg! Där kl 08 gick båten över till Grenå! Vi var framme vid 1215 ca! Sen hade vi 25 mil framför oss att åka till Tyskland, meningen med resan var att fylla på vårt lilla förråd lite;) Och sen bara kul att göra lite små utflykter såklart! Se lite annat!
 Det var riktigt mysigt! Höll mej vaken nästan hela tiden!! Hhihihi!
Jaa ni får följa med i bilderna! Vi var tillbaks i Grenå igen vid 21 och båten gick inte förrän 00. Hemma i stugan var vi igen vid kl 05 ca! Lagom mosig och trött! Men hörde ett av dom bästa radioprogram på P3..P3vakna hette det!!
Gryyymt!
Japp bilder kommer nu! Som sagt en mysig tripp verkligen!!

                                                         

*Bruschann jag som trodde att jag hade hittat väsrsta kapet så var d inte d!! TYFIS!
*Nu är den borta Mia fast jag tycker ju den va jättefin på dej;)

Pussar O Gonatt mina!


Kommentarer
Postat av: mini bruschann

Vadå värsta kapet men icke?

2009-08-01 @ 18:36:33
Postat av: Mia

Tack!

2009-08-05 @ 19:21:16
Postat av: Inger Gullberg

Helt underbar liten kattkille. Jag ska också skaffa en ny liten plutt, men jag måste vara ledig lite mer när han kommer.



Puss och kram

2009-08-10 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0