Ett farväl till mina kära

Imorgon kl 14 så lufsar jag upp till katthimlen. Mina sista dagar har varit fina och härliga trots att jag har varit trött. Jag har varit ute på promenader och ätit min favoriträtt kokt sejfilé. Jag har även gosat och sjungit med min mamma och pappa. Dom har kammat mig så fin och det älskar ju jag. Sen har jag även pratat lite när jag vill gå ut och när jag ska få mat. Precis som vanligt. Jag önskar att ni alla slänger ett litet öga på min mamma och pappa då och då. För dom är väldigt ledsna och har det nog tungt för ni alla vet ju att jag var deras bebis och alla andras tills idag då jag är 10 år. Jag vet att dom älskar mig så väldigt mycket. Så ta väl hand om dom och jag ska titta ner från katthimlen tillsammans med mina kusiner Hjalmar och Svea.
Jag har haft en bra sista tid och är glad för att jag har fått leva ett sånt bra liv.
Så tack till alla för att jag har fått vara er nära och för att ni har tyckt om mig.

Gonatt alla i familjen och mina goa vänner.

/Herman


Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskade lilla Herman... Du kommer saknas här på jorden, men jag tror du blir väl omhändertagen av Svea å Hjalle. Tusenmiljarder kärlek å pussar till dig, din mamma och pappa idag på denna ledsna dag... Älskar er Jessan å Oscar!

2009-06-12 @ 07:50:18
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Christina

Godnatt lilla söta Herman och sov gott! Du har varit en sån fin och gosig katt och jag och familjen har alltid älskat att träffa dig. Vi kommer att sakna dig men minnena bär vi med oss.

Tänker på dig och de dina idag.

/faster C

2009-06-12 @ 09:58:24
URL: http://www.hatvig.com
Postat av: Anna P

Nu sitter jag på jobbet och gråter.. Så fint skrivet. Tror Herman haft en underbar tid tillsammans med er, bortskämd, älskad och "gosad".

Men det ska nog bli skönt för honom att få vila nu.Ni gör helt rätt...



Kram på dig, "Vår" lilla Smurf.

2009-06-12 @ 10:29:44
URL: http://xander.blogg.se/
Postat av: Ewa och mopsen Bosse

Godnatt lilla älskade Herman...Med tårar rinnande och en stor klump i halsen ber vi alla inklusive moffa Toivo att ta hand om dig på den andra sidan.

Ni är väldigt modiga Jessica och Oscar - vi är med er i tanken nu och om 2 timmar. Darriga kramar från Ewa Leander och Bosse....

2009-06-12 @ 12:00:09
URL: http://www.mopsenbosse.se
Postat av: Jenny

Ha det bra i katthimlen nu, Herman... vi kommer sakna dig så himla mycket! Du var världens goaste och mysigaste katt. Det är nog bra för dig att få vila nu... Du finns alltid kvar hos oss ändå! ♥

2009-06-12 @ 13:16:06
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är den lilla sötnosen död...

2009-06-12 @ 15:24:40
Postat av: Hermans Morfar Pappilallo

Hej då Herre.. Jag har tänkt mycket på dej och din himlafärd idag.. Jag vet att du får det lika bra där som här å jag lovar att ta hand om din mamma å pappa. Cyberkramar på dej Herman från mej och Liv.

2009-06-12 @ 16:01:16
Postat av: Faster Kettö

Vi tänker på er idag,en tung dag såklart. Kusinhärmlan får det bra nu. Pussar Faster

2009-06-12 @ 20:15:13
Postat av: Hanna Henke och Jack

Älskade Määämis!

Saknar redan alla fina gooosiga stunder med dig!

Tårarna sprutar för fullt å det känns tungt i hjärtat.

Lovar att ta hand om din mamma å pappa så gott vi kan här så ska vi kika upp å tänka på dej varje dag, vila nu å må gott i katthimlen.

pussar å kramar från oss

2009-06-12 @ 23:52:12
Postat av: Nicki

Neeej, han får inte dööö !!!! :'(

2009-06-13 @ 21:09:48
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0