Tack....

Tack alla ni för era tankar..
Det är svårt att vara tuff o stark just nu kan jag tala om..Är så trött i ögonen o trött på att gråta men det går inte att göra annat...
Vi har fått hem honom idag från sjukhuset, o på fredag hade dom tid...så klockan 14 på fredag får vår älskade kille somna in,, o sen ska han begravas i Lammhult där jag ska måla en liten sten åt honom...
Usch det är helt fruktansvärt,,ingen mer liten kille som springer omkring, pratar och goosar med oss..
Gör så ofantligt ont i mej o Oosa.
Men nu vet ni hur det står till..
Tack än en gång goa ni där ute som tänker på oss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nåmen åjjdå!! nej fyyydå, golla Herman. Åj finner inga ord, bara ryysningar i hela kroppen...Förstår om ni e lessen o de har ni all orsak till att va åxå. Han har jo vait en del av er i så mååånga år så! Å en helt underbar kissemiss....He honom många pussar från mej me....Sörjer med er, å stöttekramar från Kantlax...till er å Herman...han e ju trots allt en kisso som har sjöluften tanifrån å!! Puss å kram....tänker på er!

2009-06-09 @ 20:03:49
Postat av: Jenny

Miljoner ziljoner ton kärlek syster, till er alla tre! Vi älskar er och vi finns här!!!

2009-06-09 @ 21:20:53
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jessan och Ossa.

Ni är verkligen riktiga djurvänner som låter Herman slippa sina plågor. Det är ett svårt beslut att ta och jag känner verkligen med er. Jag fasar för den dagen när det blir dags för Pippitintin.

Mina kramar till er båda

2009-06-09 @ 22:26:30
Postat av: Faster Kettö

Jessan och Ossa.

Vad ni måste älska Herman som låter honom slippa sina plågor, fast det är det svåraste beslutet som finns. Jag känner med er och vet att det blir hemskt den dan det är dags för PippiTintin.

Nu får KusinHärmlan det bra i katthimlen.

Kramar Faster

2009-06-09 @ 22:31:48
Postat av: Mamma Ann-Marie

Vet inte vad jag skall skriva, det känns bara så hemskt. Lille goe Herman, som kunde ha levt i många år till. Jag lider och sörjer med Er. Ge honom en sista kram från mig.

2009-06-09 @ 22:39:51
Postat av: Pappilallo

Pappa älskar er alla tre.. du får krama Herman från mej å säga att jag ska hälsa på honom i Nagiala å Körsbärsdalen.. Då jag kommer dit sen..KRAM

2009-06-09 @ 23:44:50
Postat av: Johan

Ta vara på de dagarna som är kvar och skäm bort honom mer än vanligt den sista tiden! Be honom hälsa Hjalmar och Svea att vi saknar dem :(

2009-06-10 @ 00:58:37
Postat av: Ewa och mopsen Bosse

Vi saknar ord av förtvivlan, vi har blivit stumma av sorg...Orkar inte trösta i ord längre men gråter samma tårar som ni. I tanken ska vi alla vara med er denna svarta fredagstimme.Massor med kramar från Ewa, Leander och Bosse.

2009-06-10 @ 13:14:55
URL: http://www.mopsenbosse.se
Postat av: Jenny

Vila i frid, Herman ♥

2009-06-10 @ 14:54:38
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Christina

Lilla lilla Herman! Vad vi kommer att sakna honom! Det här var jag inte alls förberedd på och jag sitter och lipar på jobbet. Trodde vi skulle få träffa och gosa med honom i sommar i Halmstad.

Jag är så ledsen att jag är inte är hos er!

Krama och klappa honom från mig, Ronnie och barnen!

Tusen tröstekramar,

Faster

2009-06-10 @ 16:29:02
URL: http://www.hatvig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0