6 Mars och min helg i Storstan!

Åkte upp till Sthlm på torsdagen med bussen som gick kl 08. Var framme vid halv 3! Träsmak i arslet o maja var bara förnamnet;)
   Jag åkte direkt hem till min kära syster Jenny o Lillfisan Tåva!Fick ett hjärtligt mottagande kan ja säga! Moostee Jeessa!! Hhihihi! Vi hade det sååå underbart kul! Pyssla o dona, sjöng o dansa och åt goo mat! En så kul dag att minnas verkligen! Sov över där!,På fredan åkte syrran ti jobbet o jag Jovan o Tåva mös! Tåva o jag sjöng o dansa till Mora Träsk mest hela tiden! Vid 13 åkte jag till Graniten för att hämta Lillprinsen Eddie på dagis! Där fick jag oxå ett mottagande som hette duga!! Moooooster skrek Eddie, kastade sej i min famn o pussade hela mitt ansikte!! HAHAHAH så mysit! Vi gick i centrum en snabbis o tog sen bussen hem ti Jenny igen! Jag vet inte hur ja ska våga åka buss o rulltrappa om jag nångång får barn!! Fyyy!!
   Nåväl..framme och det blev världens bus o stoj o skratt ,, o lite tårar me men det hör till! Josse kom oxå! Hela skaran samlad!
Vid 18 åkte jag till Solna, sku käka o mysa! Jag hann laga mat där hemma sen var det inte mer med mej,,VINTERKRÄKSJUKA! Båda hållen o panik! Pappa fick komma o hämta mej:( Fyy fasen va dålig jag var alltså! Har aldrig spytt så mycke i hela mitt liv:( Helt urlakad o trött så åt jag mitt första mål på söndagen, fick iallafall behålla det i några timmar! Josse blev oxå dålig så hon kom hem till Pappi me..Liv plockade då fram alla sina SCRAPBOOK saker, o vi satt och pysslade o scrappa i flera timmar! Det var sååå underbart Liv! Hon lärde oss att EMBOSSA! Woow så mysigt! TACK FÖR ALLT LIV Det måste vi göra snart igen!
    På tisdagen var jag redo att åka hem till Växjö igen,...Puuhh! Tyckte lite synd om mej faktiskt när man hade så mycke planerat men inget blev av! Men hade ju 1 o en halv fantastisk dag iallafall! Sen har Pappi o Liv hjälpt mej o ställt upp för mej när ja varit så dålig! Tack snälla Ni!
Det blir fler gånger!;) Men nu har jag varit sjuk tillräckligt detta år nu får det fanimej räcka!

                                     

E dom inte för söta så säg!;)
Det kommer lite mer bilder sen från min vistelse men d blir inte förrän imon!;)

PUSS O GONATT TILL MINA DE NÄRA! Faster, jag hann inte göra det idag för alla var så otroligt trevliga hela dagen på jobbet i receptionen o i telefon;) Hihihihihi!!!


Kommentarer
Postat av: FasterKettö

Härligt Jessan, det kommer fler tåg å fler surkärringar. Hang in there/Pussar, Faster

2009-03-18 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0